کد خبر : 1241182 | 28 اردیبهشت 1394 ساعت 12:50 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

نویل: باید از دخیا برای خرید بیل استفاده کنیم

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد عنوان کرد که تیمش باید از علاقه رئال به جذب دیوید دخیا برای خرید گرث بیل استفاده کند.

نویل: باید از دخیا برای خرید بیل استفاده کنیم
به گزارش "ورزش سه"، رئال مدت‌هاست به دنبال جذب دخیا از یونایتد است و لوئیس فان خال نیز با مصاحبه های اخیرش، تلویحا اعلام کرده که جدایی دخیا تقریبا قطعی است و یونایتد به دنبال جانشینی برای اوست. حال نویل عنوان کرد که یونایتد باید از فرصت به وجود آمده به بهترین شکلی استفاده کند.

او گفت:" رئال در نقل و انتقالات تیمی هجومی است. آنها این را قبال هم نشان داده اند و وقتی در منچستریونایتد، بازیکنی تنها یک سال از قراردادش باقی مانده باشد و رئال به سراغش بیاید، به نظر انتقال رخ خواهد داد. منچسترسیتی، چلسی، آرسنال و لیورپول به دنبال گرث بیل هستند بنابراین اگر منچستر قصد فروش دخیا به رئال را دارد، منطقی است که گرت بیل را وارد این معامله کند."

نویل درباره دخیا گفت:" هواداران را دیدید. آنها در دیدار مقابل آرسنال، نام او را صدا می‌کردند. نامش را می‌خواندند تا از عملکردش در این فصل تشکر کنند. او بهترین بازیکن منچستریونایتد بوده و هواداران از او می‌خواستند که بماند. با فرمی که در آن قرار دارد، همیشه امیدوارم که بماند ولی با موج شایعات و صحبت‌هایی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود، به نظر ناگزیر به کنار آمدن با جدایی او هستیم."

دیدگاه‌ها