کد خبر : 1248434 | 03 تیر 1394 ساعت 14:54 | 66.4K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات جعفرپور پس از جدایی از پرسپولیس

بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده گفت: آنهایی که درخشان را به خاطر جذب من کوبیدند و مسائلی را مطرح کردند را به خدا واگزار می‌کنم.

اظهارات جعفرپور پس از جدایی از پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهدی جعفرپور در خصوص انتقالش به تیم پدیده مشهد اظهار داشت: خوشحالم از اینکه شرایطی پیش آمد تا به تیم خوب پدیده بپیوندم. من به تیمی آمدم که رفاقت و یکدلی در آن موج می‌زند و همه یک هدف مشترک دارند و آن هم موفقیت تیم است.

وی درباره اینکه چرا تیم پدیده را انتخاب کرده است، یادآور شد: مرزبان در سپاهان مربی من بود و یکی دو فصل خیلی خوب را با هم در این تیم گذرانده بودیم. کارکردن دوباره با مرزبان برای من باعث افتخار است، چرا که او مربی بسیار خوب و بادانشی است.

جعفرپور در پاسخ به این پرسش که چرا در پرسپولیس موفق نبود، تصریح کرد: افتخار می‌کنم که برای تیم بزرگی چون پرسپولیس بازی کردم و دوران خوب یا بد بازی در این تیم برای من بسیار باارزش بود. من تمام تلاش خود را در پرسپولیس انجام دادم تا بتوانم مهره مفیدی برای این تیم باشم اما سرمربی تیم اعتقاد چندانی به کارم نداشت. با این حال به نظر او احترام می‌گذارم.

مدافع فصل گذشته پرسپولیس در واکنش به اینکه آمدن او به پرسپولیس باعث شد از حمید درخشان انتقاد شود، تصریح کرد: نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم و آنهایی را هم که به خاطر پرسپولیسی شدنم مسائلی را علیه درخشان مطرح کردند و او را کوبیدند، به خدا واگذار می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه درخشان در پرسپولیس به خاطر خیلی از مسائل بیش از تحت‌فشار بود و این فشارها به تیم ضربه زد. در کل فشار روی تیم پرسپولیس بیش از حد است و من که سال‌ها در سپاهان بازی کرده‌ام اصلاً چنین فشار‌هایی را در آنجا تجربه نکرده بودم. تا زمانی که این حواشی و فشارها در اطراف پرسپولیس باشد این تیم بزرگ نمی‌تواند به روزهای خوبش برگردد.

دیدگاه‌ها