کد خبر : 1266896 | 22 شهریور 1394 ساعت 11:59 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

عدم حضور ثامن‌الحجج در لیگ برتر هندبال

پس از قطعی شدن عدم حضور ثامن‌الحجج در لیگ برتر هندبال سه تیم باقیمانده که پیش از این اعلام آمادگی کرده بودند تا عصر امروز برای دریافت کارت بازیکنان خود فرصت دارند.

عدم حضور ثامن‌الحجج در لیگ برتر هندبال
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسئولان باشگاه ثامن‌الحجج که فصل گذشته دو تیم از سبزوار و مشهد در لیگ برتر هندبال داشتند و به ترتیب به عناوین قهرمانی و سومی این مسابقات رسیدند، پیش از این از عدم حضور در فصل جدید صحبت کرده بودند، اما این مسئله به صورت رسمی به فدراسیون اعلام نشده بود. به همین دلیل مسئولان فدراسیون هندبال همچنان بر بازگرداندن این تیم‌ها به لیگ برتر در فصل جدید تأکید داشتند.

با این حال صبح امروز باشگاه ثامن‌الحجج رسماً از حضور در لیگ برتر هندبال کناره‌گیری کرد، به این ترتیب تیم مجهول (X) در گروه اول یکی از تیم‌های نفت تهران، شهرداری سبزوار و برازجان بوشهر خواهند بود. این سه تیم برای حضور در لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند، اما تا عصر امروز فرصت دارند کارت بازیکنان خود را دریافت کنند.

براساس قانون تیم‌ها تا هفته دوم اجازه ورود به لیگ برتر را دارند و اگر کارت بازیکنان این تیم‌ها صادر نشود، اجازه حضور در لیگ را نخواهند داشت. به این ترتیب با حضور 11 تیم لیگ برتر هندبال در سال 94 ادامه خواهد یافت.

دیدگاه‌ها