کد خبر : 1276029 | 27 مهر 1394 ساعت 11:04 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

افسانه: امیدوارم به مسابقات اسپانیا اعزام شویم

بانوی کاتاکای کاراته کشورمان گفت: تمام هدفم حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی است و امیدوارم بتوانم به این مهم دست پیدا کنم.

افسانه: امیدوارم به مسابقات اسپانیا اعزام شویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مهسا افسانه اظهار داشت: تمریناتم را به صورت هدفمند دنبال می‌کنم و به هیچ وجه برای ادامه کار ناامید نیستم. هدفم حضور قدرتمند در رقابت‌های جهانی اتریش است و برای رسیدن به این هدف یک قدم هم عقب نخواهم کشید.

وی ادامه داد: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا تصمیم داشتم مدت زمان مناسبی را استراحت کنم تا بدنم ریکاوری شود اما فدراسیون اعلام کرده که قرار است به اسپانیا بروم و در مسابقات این کشور مبارزه کنم. امیدوارم این سفر انجام شود چون در این برهه واقعا نیاز داریم که به چنین مسابقاتی برویم تا خودمان را مجددا پیدا کنیم.

دارنده مدال کاتای آسیا عنوان کرد: تمرینات بدنسازی و تخصصی‌ام را هر روز پیگیری می‌کنم و و خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می‌بردم، همان طور که اعلام کردم هدفم شرکت در رقابت‌‌های جهانی اتریش است و خودم را از همه لحاظ برای حضور در این میدان بزرگ آماده خواهم کرد. امیدوارم از تیم ملی حمایت شود تا بتوانیم در فضایی مناسب تمرین کنیم و در میادین بزرگ برای کاراته ایران به افتخارآفرینی بپردازیم.


دیدگاه‌ها