کد خبر : 1279826 | 12 آبان 1394 ساعت 15:08 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

نشست خبری ستاره پاری سن ژرمن

ماتوئیدی: رئال از هر نظر برتر از PSG است

ماتوئیدی، ستاره ملی پوش PSG، در آستانه بازی با رئال مادرید اعتراف کرد که پاری سن ژرمن نسبت به کهکشانی ها در درجه پایین تری قرار دارد.

ماتوئیدی: رئال از هر نظر برتر از PSG است
به گزارش "ورزش سه"، امشب در برنابئو، رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مصاف هم خواهند رفت. دو هفته پیش نتیجه تلاش دو تیم به تساوی بدون گل انجامید؛ در حالیکه رئال بازی برتری را به نمایش گذاشته بود.

ماتوئیدی، ستاره پاری سن ژرمن، در نشست خبری این بازی گفت:" اگر می خواهیم مقابل رئال به یک نتیجه مثبت برسیم، باید سرعتی تر از بازی رفت بازی کنیم. باید مقابل دروازه حضور بیشتری داشته و در گلزنی موفق تر عمل کنیم.
رئال در بازی رفت نشان داد که بدون ستارگانش هم تیم قدرتمندی است و قکر نمی کنم غیبت بنزما و بیل در این بازی نیز چندان تاثیرگذار باشد. اگر بتوانیم با اعتماد به نفس بازی کنیم، شانس خوبی خواهیم داشت."

ماتوئیدی در مورد رئال مادرید نیز گفت:" ما به رئال مادرید احترام می گذاریم. این تیم 10 بار فاتح لیگ قهرمانان شده و معمولا نیز در نیمه نهایی ها حضور دارد؛ در حالیکه پاری سن ژرمن حداکثر تا یک چهارم لیگ قهرمانان بالا آمده است.
واقعیت این است که رئال از هر نظر برتر از تیم ماست اما امسال تیمی قدرتمندتر از همیشه داریم و با این بازیکنان بزرگ، به قهرمانی اروپا هم فکر می کنیم. شاید امشب بتوانیم رئال را شکست دهیم اما در مقام مقایسه دو باشگاه، هنوز اختلاف سطح زیادی داریم. رئال از لحاظ تجریه، تاریخ و افتخارات، برتر از پاری سن ژرمن است."

دیدگاه‌ها