کد خبر : 1279848 | 12 آبان 1394 ساعت 17:29 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

ناواس، 80 دقیقه تا ثبت یک رکورد جدید

کیلور ناواس اگر بتواند امشب دروازه رئال را مقابل پاری سن ژرمن به مدت 80 دقیقه بسته نگاه دارد، موفق به ثبت یک رکورد جدید در لیگ قهرمانان خواهد شد.

ناواس، 80 دقیقه تا ثبت یک رکورد جدید
به گزارش "ورزش سه"، حریف امشب رئال مادرید در برنابئو، پاری سن ژرمن است که با مثلث تهاجمی زلاتان، دی ماریا و کاوانی، زنگ خطری جدی برای کیلور ناواس و نیز مدافعان تیم مادریدی محسوب می شود. ناواس هنوز در برنابئو گلی دریافت نکرده؛ با این حال تا بدینجای فصل، PSG جدی ترین رقیبی است که  گام به ورزشگاه خانگی رئالی ها خواهد گذاشت.

ناواس در مجموع دو فصل اخیر، 450 دقیقه است که در لیگ قهرمانان گلی دریافت نکرده است و در صورتی که 80 دقیقه دیگر نیز دروازه اش را بسته نگاه دارد، رکورد کلین شیت در میان دروازه بانان تازه وارد به لیگ قهرمانان را خواهد شکست. این رکورد با 529 دقیقه کلین شیت، در اختیار میگل آنخل مویاست که سال 2010 کارش در لیگ قهرمانان را با والنسیا آغاز کرده بود.

ناواس اگر در بازی امشب کلین شیت کند، به رکورد بودو ایلگنر، دروازه بان آلمانی سابق رئال که از مارس تا سپتامبر 1998، 593 دقیقه دروازه اش را بسته نگاه داشته بود نیز نزدیکتر خواهد شد. ناواس از فصل گذشته تاکنون، در 8 بازی متوالی در برنابئو کلین شیت کرده است.

دیدگاه‌ها