کد خبر : 1294300 | 15 دی 1394 ساعت 00:42 | 225.9K بازدید | 31 دیدگاه

طعنه رحمتی به کی روش/ استفاده از بازیکن غیرمجاز در لیگ برتر

گزارش کامل برنامه نود

برنامه امشب عادل فردوسی پور حول دروازه بانان سرخابی بود؛ جایی که سیدمهدی رحمتی با توجه به عملکردش به برنامه نود دعوت شده بود و سوشا مکانی که ...

گزارش کامل برنامه نود
به گزارش "ورزش سه"، برنامه امشب نود در حالی از روی آنتن شبکه سه رفت که عادل فردوسی پور به گزارشی درباره هفته هفدهم لیگ برتر، هفته پرحاشیه فوتبال ایران و دعوت از دروازه بان شماره یک استقلال اختصاص داده بود.

نظرسنجی:

در نظرسنجی این هفته برنامه نود عادل فردوسی پور به سراغ گل برتر نیم فصل رفته و گل های برتر 4 ماه اخیر فوتبال ایران را روبروی مخاطبان خود قرار داده است.

1- مهدی خیری
2- کاوه رضایی
3- رامین رضاییان
4- سروش رفیعی
5- سجاد شهباززاده
6- حسین ماهینی

1084390


آیتم ابتدایی: بررسی عملکرد تیم ها در نیم فصل اول

فردوسی پور در این بخش به بررسی تک تک تیم های حاضر در لیگ برتر پرداخت و شرایط آنها را مورد سنجش قرار داد.

* ترین های هفته هفدهم لیگ برتر:

در بخش ترین های لیگ برترین ها در بخش تکنیک، کار تیمی، سیو، گل و ... مورد بررسی دوربین نود قرار گرفت که بازیکنان زیر موفق به حضور در آن شدند.
برترین حرکات تکنیکی:مهرداد محمدی، مهدی طارمی، محمود مطلق زاده، احسان پهلوان، امیرحسین فشنگچی، عزیز معبودی، رشید مظاهری، محسن بنگر، امیرحسین صادقی، شاهین مجیدی، رحیم زهیوی، ایمان مبعلی، محمد درویشی
برترین گل: جلال الدین علی محمدی
برترین مهار : وحید حمدی نژاد
برترین تصمیم داوری: رضا سخندان
برترین کار تیمی: گسترش فولاد
برترین فرصت سوزی:سجاد شهباززاده
برترین پاس گل: محسن مسلمان

* بررسی هفته هفدهم لیگ برتر

سپاهان یک ذوب آهن یک

استیماچ: در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم هم نتوانستیم به خواسته مان برسیم.
گل محمدی:از عملکرد بازیکنانم خصوصا در نیمه دوم راضی هستم. باید این ضعف فنی که بعد از گلزنی به دنبال گل های بعدی نیستیم را برطرف کنیم.
کارشناس داوری: خطا روی نویدکیا در میانه میدان که این هافبک کارت زرد درست دانسته شد.

تراکتورسازی یک گسترش فولاد یک

امیر قلعه نویی: چند نفر از بازیکنان ما ضعیف بودند و در حد و اندازه خودشان نبودند.
فراز کمالوند: خیلی بهتر از آنها بودیم آنها بدون موقعیت بازی را به تساوی کشاندند.
کارشناس داوری:صفیری که کارشناس این هفته برنامه نود بود در ابتدای درباره تکل سزار روی اکرامی در میانه میدان را سزاوار کارت قرمز دانست. سزار در صحنه ای دیگر هم با توجه به خطا روی بازیکن گسترش می توانست کارت زرد دریافت کند. توقف محمد ابراهیمی در محوطه جریمه خطای پنالتی دانسته نشد و رای داور برای ادامه بازی صحیح بود.

پرسپولیس 2 استقلال خوزستان 0

برانکو ایوانکوویچ: امروز بازی را به نمایش گذاشتیم که یک تیم قهرمان در زمین حضور می یابد و این انگیزه و مصمم بودن را در تمام نقاط بازی قابل مشاهده بود.
عبدالله ویسی: در روزی که بد و نالایق بازی کردیم حق مان شکست بود و تحت فشار قرار گرفتیم.
نکات بازی: استقلال خوزستان برای اولین بار در این فصل با توجه به گلی که عالیشاه زد نیمه اول را بازنده به رختکن رفتند.
* رسول فروغی بعد از 26 سال قضاوت در این بازی از دنیای داوری خداحافظی کردند.
کارشناس داوری: خطا روی مهدی طارمی در صحنه ای که پرسپولیسی ها اعتقاد به خطا داخل محوطه جریمه داشتند بیرون اعلام شد. برخورد کولیبالی با مهدی طارمی در محوطه جریمه نیز خطای پنالتی نبود و تصمیم داور این بازی نیز درست اعلام شد.


حواشی کامل بازی پرسپولیس-استقلال خوزستان


ملوان 2 استقلال 2

حمید استیلی: دو دفعه عقب افتادیم اما به بازی برگشتیم. امروز جلال رافخایی برگشت و در خط حمله کمک بزرگی به ما کرد.
پرویز مظلومی:متاسفانه نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم و در زدن ضربات آخر به مشکل خوردیم.
نکات بازی: ملوان بعد از 11 هفته در نیمه اول دیدارهایش گل داشت.
* جلال رافخایی که در این فصل موفق به گلزنی نشده بود در برابر استقلال دبل کرد و اولین گل استقلال از روی ضربه سر را نیز با گل اول او شکل گرفت.
*  ملوان که در دیدارهای اخیر خانگی خود در انزلی تنها دو گل خورده بود در برابر استقلال و در یک بازی دو گل دریافت کرد.
* شهباززاده که در دیدارهایی که جابر انصاری گل می زند موفق به گلزنی نشده بود در این بازی هم فرصت خوب گلزنی را در مصاف تک به تک با حسینی از دست داد.
* ملوان که در 10 بازی اخیر خود برابر استقلال تنها دو گل زده بود در این بازی دو گل زد!
کارشناس داوری: برخورد حاج محمدی و نزهتی درون محوطه جریمه می توانست یک پنالتی برای ملوان ارمغان بیاورد که ترکی آن را نادیده گرفت و در صحنه ای که این داور پنالتی برای ملوان اعلام کرد کارشناس این برنامه آن را صحیح اعلام کرد.


صبای قم یک نفت تهران 3

علی دایی: متاسفانه از موقعیت های ما در نیمه دوم استفاده نکردیم و با تمام احترامی که به نفت قایلم به خودمان باختیم.
علیرضا منصوریان: امروز از دو جهت خیلی خوشحالم که هم نتیجه خوبی گرفتیم و هم در مهار حریف موفق بودیم.
کارشناس داوری: برخورد با کریم اسلامی درون محوطه نفت را کارشناس این برنامه پنالتی ندانست. در صحنه ای دیگر که بازیکن صبای قم درون محوطه جریمه متوقف شد پنالتی دانسته شد که حق وردی ان را نادیده گرفت.

سیاه جامگان 2 استقلال اهواز یک

فرهاد کاظمی:این برد از نظر روحی ما را ساپورت کرد و نیاز به برد داشتیم تا خودباوری را به دست اوریم.
سیاوش بختیاری زاده:نحسی گریبان ما را گرفته و داور پنالتی ما را ندید و روی نیمکت دست مان واقعا خالی است.
کارشناس داوری:برخورد توپ به دست بازیکن سیاه جامگان درون محوطه جریمه پنالتی تشخیص داده نشد و در صحنه اخراج صالحی نیز کارت قرمز داور صحیح دانسته شد. در پایان بازی نیز که عادل کلاه کج بعد از سوت داور اخراج شد این تصمیم صحیح اعلام شد.
نکات بازی: فرهاد کاظمی بعد از ده هفته موفق به کسب سه امتیاز شد.
* استقلال اهواز باخت اما بعد از هفته های موفق به گل زنی شد.

فولاد یک پدیده 0

رضا مهاجری: روی یک غفلت به حریف پنالتی دادیم و باز موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم که از ان استفاده نکردیم.
کارشناس داوری:امیرحسین فشنگچی نیز که پنالتی تیمش برابر پدیده را گرفته بود با تصمیم درست داور همراه بود و اعتراض پدیده بی دلیل اعلام شد.

سایپا یک راه آهن 0

مجید جلالی: نیمه اول آنها به دنبال تخریب بازی ما بودند اما در نیمه دوم با ایده های دیگر به برد رسیدیم.
مهدی تارتار: انها از روی شانس به گل رسیدند و در ادامه ما نظم مان را از دست دادیم و در موقعیت گل مان نیز توپ مان به تیر دروازه خورد.
کارشناس داوری:

تقویم برنامه نود

11 دی 52: پیروزی دو بر یک برابر کویت و صعود به المپیک با گل جباری و پروین
13 دی 77: پرسپولیس - پاس در دیدار آخر مهدوی کیا پیش از حضور در اروپا
11 دی 71: دربی تهران و سقوط استقلال به دسته سه؛ استقلال با توجه به حضور در رتبه هفتم به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
9 دی 79: باز هم دربی و اینبار تساوی دو بر دو در یک دیدار جنجالی؛ درگیری های پایان بازی و اخراج برومند و دعوای استیلی و نوازی و ...
10 دی 86: پرسپولیس بعد از 26 بازی شکست ناپذیری برابر سپاهان شکست خورد و البته اتفاق تلخ برای سرباز حاضر در استادیوم
14 دی 1320: تولد همایون بهزادی سرطلایی فوتبال ایران
10 دی 83: گلزنی های سهراب انتظاری در این ماه
14 دی 80: ضربه سر دیدنی علیرضا نیکبخت برابر الاتحاد که منجر به صعود استقلال به مرحله بعدی جام باشگاه های آسیا شد.
11 دی ماه: جعفر نامدار که تنها داور وسط ایرانی حاضر در جام جهانی


مهمان ویژه: مهدی رحمتی

دروازه بان استقلال که کمتر در رسانه ها به گفتگو می پردازد با قبول دعوت عادل فردوسی پور از ناگفته های این چند وقت اخیر خود پرده برداشت. از دوری از تیم ملی تا امیر قلعه نویی و ...

مهدی رحمتی درباره مصدومیتش ابتدا توضیح داد: یک پارگی 9 سانتی در عضله چهارسر ران است و با توجه به اینکه در طول سال بازی های زیادی انجام می دهم زیاد مصدوم می شوم.
وی ادامه داد: در این چند سال اولین بار است که برابر سیاه جامگان نتوانستم بازی کنم و به دلیل مصدومیت بیرون بودم.
مهدی رحمتی درباره شرایط استقلال گفت: وقتی که تیم بسته می شد خیلی ها می گفتند این تیم با نتایج پرنوسان نهایتا سهمیه بگیرد اما کادرفنی و جوانانی که داریم یک تیم همدل و همصدا را تشکیل دادیم و کادرفنی و بازیکنان با هم هماهنگی دارند و به این دلیل نتیجه گرفتیم.
وی ادامه داد: حسن تیم ما این است که همه به دنبال نتیجه تیم هستند. حنیف عمران زاده، طالب لو و برهانی بازیکنانی باتجربه هستند و هر کس که بازی می کند تلاش می کند و هر کس که بازی نمی کند از بیرون روحیه می دهد.
رحمتی درباره مدعیان قهرمانی گفت: هر وقت استقلال و پرسپولیس در کورس جدول بودند بازی ها جذاب تر دنبال شده و تماشاچی ها استقبال بیشتری داشته اند.
رحمتی درباره شرایط خودش در این فصل و واکنش هایی که نجات بخش استقلال بوده گفت: همه ساله یک سری حواشی دنبال من بوده و امسال تلاش کردم این حاشیه ها را کنار بگذارم. تمام تمرکزم روی بازی ام است. امسال خوب بودم اما سال های بهتر از این هم داشتم. دروازه بان وظیفه اش گل نخوردن است و سعی می کنم با بازیکنان دست به دست هم بدهیم تا هواداران را خوشحال کنم.
وی در مورد روند رو به رشدش در این فصل گفت: ما در ابتدای فصل ترکیب هماهنگی نداشتیم و بازیکنان جدید به ترکیب اضافه شده بود. خیلی زود به هماهنگی رسیدیم.
رحمتی در مورد تمرینات اختصاصی اش گفت: من هر روز صبح با آقای فرهاد چیذری تمرین می کنم. هر روز ساعت 8 تا 10 تمرین می کنم. بعد از ان هم در خدمت استقلال و آقای ترابپور هستم. از آقای بابازاده هم که در خارج از کشور هستند نیز کمک زیادی به من می کند و تعامل خوبی داریم.
رحمتی درباره توپی که از عالیشاه در دربی امسال گرفت گفت: من خیلی روی تمریناتی که با چشم بسته انجام می شود یا با توپ تنیس انجام می شود تمرکز می کنم. برای سرعت عمل این تمرین را انجام می دهم. دوستان عزیزی که برای من زحمت می کشند ثمره این عملکردم بوده و خدا رو شکر که سرم بالاست.
دروازه بان شماره یک استقلال درباره فوت هادی نوروزی گفت: بدترین خبری بود که در تمام ورزشی ام شنیده ام. او در مقطعی در تیم ملی هم تیمی من بود. هر کس هر کاری از دست بر می آمد به دنبال انجام آن بود و من هم به ذهنم رسید که این بازوبند را بر بازو ببندم. مهمترین چیز البته وفاقی بود که بین طرفداران دو تیم ایجاد شد و البته در دربی کاملا دیده شد. من تاکنون هیچ کاری را برای ریا انجام ندادم و این کار را برای دلم انجام دادم.
وی درباره عملکردش در جام حذفی و در پنالتی ها گفت: یکی از هدفگذاری های ما رسیدن به جام حذفی بود. خدا را شکر علیرغم قرعه سخت در فینال هستیم. در بازی نفت لطف خدا شامل حالم شد تا شرمنده هواداران نشوم. اصلی ترین مشکل کم بودن تماشاچی ها است. به نظرم یکی از دلایل آن مشکلات مالی و اقتصادی است. اگر بازی ها در روز تعطیل برگزار شود خیلی راحت تر است. هزینه حضور آنها در یک بازی مطمئنا حدود 70 هزار تومان می شود که برای آنها سخت است. در این فصل استقلال و پرسپولیس هر دو فوتبال خوبی به نمایش می گذارند. بازیکنان ما جوان هستند و دوست دارند تماشاچی ها در استادیوم از آنها حمایت شود. یک سری جوان در تیم ماست که آینده فوتبال را تشکیل می دهد.
مهدی رحمتی درباره برترین گل نظرسنجی برنامه نود گفت: من که پای ثابت این گلها هستم. فکر نمی کردم خیری از آنجا بزند و میلاد در آن تقصیر نداشت. به نظرم گل شهباززاده و رفیعی قشنگ تر بود.
وی ادامه داد: تمام این بازیکنان نابغه هستند و توانایی حضور در تیم ملی را دارند و با همه آنها رابطه نزدیک دارم.رحمتی درباره اتحاد بین بازیکنان بعد از بیماری پورحیدری گفت: از همه هم وطنان می خواهم برای سلامتی تمام مریضان خصوصا اقای پورحیدری دعا کنند. ایشان جزو بزرگان و اسطوره های باشگاست. آقای پورحیدری جزو کسانی است که دنبال سهم خواهی نبوده. ایشان چه زمانی که بوده و چه نبوده مصاحبه ای علیه باشگاه انجام نداده و همیشه در راستای موفقیت باشگاه قدم برداشته. قبل از بازی تراکتور نزد ایشان رفتم و دوست داشتند به همراه تیم به تبریز بیایند و من آنجا به جان پسرم قسم خوردم که با برد برگردیم.
رحمتی درباره حضور در پیکان و سقوط به همراه این تیم گفت: تیم پیکان تازه از لیگ یک آمده بود. با توجه به اینکه استقلال مرا نخواست در تهران بازی کنم و تیم پیکان را انتخاب کردم. هر بازیکن از تیمی آمده بودند و طول کشید تا هماهنگ شویم. در طول سال 28 گل خوردیم که 4 تای آن پنالتی بود. جوانانی که پارسال در تیم بودند امسال در لیگ یک می درخشند.
وی در مورد پنالتی ها و اینکه پشت به بازیکن حریف می کند گفت: این عادت جدید من نیست و قبلا هم همین کار را می کردم. بازیکنان هم به من نگاه نکنند مشکلی نیست.
رحمتی در مورد خداحافظی اش از تیم ملی گفت: من در آن برهه تصمیمی مقطعی گرفتم. خیلی ها بدون اینکه دلایل من را بشنوند مرا قضاوت کردند و تصمیم گرفتم سکوت کنم. در حال حاضر هم از ابتدای امسال که لیگ را شروع کردم قول دادم درباره این مساله صحبت نکنم. در حال حاضر خوشحالی و سربلندی استقلال از همه چیز برایم مهمتر است.
وی ادامه داد: گذشته ها گذشته و اجازه دهید اصلا در این باره حرف نبزنم و جوری نباشد که مردم فکر کنند هنوز به این مساله فکر می کنم. به امید زنده است اما از آینده هیچ اطلاعی نیست.
رحمتی در مورد اینکه کارلوس به دنبال این بود که با این واکنش نسبت به او به دنبال ایجاد نظم در تیمش بوده گفت: من اصلا به این مسائل فکر نمی کنم و اگر چنین ایده ای دارد برایش آرزوی موفقیت می کنم.
رحمتی درباره حضور امروز در پایگاه انتقال خون و ترسی که از چهره اش مشخص بود گفت: من از بچگی از آمپول می ترسیدم. خانمی که کار انتقال خون را انجام می داد سوزن را به گونه ای زد که اکنون در عکس انگار می خواهند سرم را ببرند. البته از همه مردم می خواهم که در این امر مشارکت داشته باشند.
وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره انتخاب برترین دروازه بان برتر فوتبال ایران گفت: برایم جای افتخار است که در کنار بزرگان دروازه بانی فوتبال ایران حضور داشته باشم. به نظرم این نظرسنجی البته بیشتر جنبه فان دارد. در سال های اخیر بارها نظرسنجی درباره برتری پله و مارادونا گذاشتند یا اکنون درباره مسی و رونالدو. از همه هواداران می خواهم که به این نظرسنجی نگاهی فان داشته باشند. ممکن است این نظرسنجی در برنامه ای دیگر انجام شود و نفرات دیگری انتخاب شوند.
رحمتی در ادامه دلایل حضورش در برنامه نود گفت: اولین دلیل لطفی بود که مرا دعوت کردید. و در وهله دوم ناراحتی هواداران استقلال از این برنامه بود. نمی توانید این مساله که نیمی از طرفداران فوتبال استقلالی هستند را منکر شوید. این را می دانم که از این برنامه گلایه دارند. از وقتی که اعلام شد مهمان برنامه هستم کامنت های زیادی در صفحه شخصی ام آمد که در این برنامه حاضر نشوم. اما از هواداران می خواهم نیمه خالی لیوان را نبینند و چه بسا این برنامه و عادل فردوسی پور تلاش زیادی کردند و مانع مشکلات زیادی شدند.
وی ادامه داد: طرفداران استقلال این است که پرسپولیس را بیشتر بولد می کنید اما شخصا چنین ادعایی ندارم اما خودم می دانم شما وقتی در اینجا حضور دارید چنین کاری نمی کنید و این اعتقاد من نیست.
رحمتی در پایان گفت: با تمام مشکلاتی که در ابتدای فصل داشتیم اکنون به سمت موفقیت در حال حرکت هستیم و از مسوولان می خواهم حمایت خود را ادامه دهند.
رحمتی که به نظر می رسید به دنبال حرف زدن در عین حال سکوت است در نهایت اینطور حرفهایش را پایان داد: من حرف های زیادی شنیدم. اینکه می گویند "آقایون"، "دست های پشت پرده" و ... ساخته ذهن است. من هر وقت برابر یک فرد واحد با یک حرف واحد قرار گیرم مسلما به آن جواب می دهم اما وقتی حرف های متفاوتی می شنوم ترجیح می دهم سکوت کنم.


آنالیز هفته: کمال کامیابی نیا - امید ابراهیمی

برنامه نود در این هفته به آنالیز دو بازیکن سرخابی در پست هافبک دفاعی پرداخت.

کمال کامیابی نیا:

سماجت ویژگی اصلی هافبک دفاعی پرسپولیس است. کامیابی نیا از بازی دربی نمایش خوب خود را آغاز کرد. کامیابی نیا در بازی با استقلال خوزستان 7 بار موفق به توپ گیری شد و نقش ویژه و پررنگی در قطع توپ و ضدحملات شاگردان عبدالله ویسی داشت.
او 15 بار موفق به بازپس گیری توپ از حریف داشت و دقت پاس 90 درصدی او را به مهمترین بازیکن برانکو تبدیل کرده است. او که بیشترین پیشرفت را در بین بازیکنان داشته مطمئنا با ادامه این روند می تواند به مهره ثابت کی روش تبدیل شود.

امید ابراهیمی:

نمایش درخشان هافبک دفاعی استقلال مسلما نقش ویژه ای در نتایج پرویز مظلومی دانست. او در دیدار برابر سیاه جامگان یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. حضور روزبه چشمی به او اعتماد بیشتری برای حضور در حملات تیمش داده و او بارها با هجوم به خط جلو در گل های تیمش نقش داشته است. سرعت تصمیم گیری برای پاس و توپگیری و انتقال توپ از او یکی از هافبک های برتر فوتبال ایران ساخته است.


آیتم سال نوی ارامنه

برنامه نود در این بخش به سال نوی میلادی و جشن ارامنه کشورمان پرداخت و گفتگوهای جذابی نیز با ارامنه فوتبال ما انجام داد.
مارکار آقاجانیان، کمک مربی تیم ملی ایران، فرد ملکیان، سروج ابراهیمی سه ارامنه ای بود که در گفتگویی جذاب روبروی محمد حسین میثاقی، گزارشگر محبوب برنامه نود قرار گرفت و به خاطره نگاری پرداختند.
مارکار در ابتدا گفت: آرارات یکی از تیم های سازنده فوتبال ایران بود که البته بعد از حرفه شدن فوتبال از سطح اول دور شد اما اکنون با حمایتی که روی تیم های پایه انجام می دهد به فکر بازگشت است.
سروچ درباره خاطراتش از دوران بازی و سال نوی میلادی گفت: بارها اتفاق افتاده بود که به دلیل بازی نمی توانستم در سال نو حضور داشته باشیم و البته بازیکنان جشن کوچکی ترتیب دادند.
فرد ملکیان نیز درباره از خاطراتش در دوران حضور در استقلال و جشن سال نوی میلادی که هم تیمی هایش برای ش تدارک دیده بودند گفت.


آیتم دیدار با کودکان کار

محمدحسین میثاقی در سوژه ای ناب به سراغ کودکان کار و تورنمنتی که آنها ترتیب داده بودند رفت و به گفتگو با این قشر نشست.
کودکانی که علیرغم مشکلات زیاد اکنون با حمایت های خیرین در کنار هم جمع شده اند و در کنار کار به فعالیت ورزشی نیز مشغول شده اند.
این کودکان در صحبت های خود از خواسته های شان گفتند؛ از دیدار با جواد نکونام تا خدمت به کشورشان تا تاسیس کمپانی برای کمک به کودکان کار.
یکی از کودکان در صحبتی جالب عنوان کرد زمانی که بزرگ شود می خواهد بازنشسته شود چون به اندازه کافی کار کرده است و شغل بازنشستگی را برخواهد گزید. در این تورنمنت که محمد پنجعلی نیز بعنوان مهمان ویژه حضور داشت در نهایت کاپ قهرمانی را به تیم پیروز اهدا کرد.


لیگ آزادگان - لیگ فوتسال

در بخش ماقبل پایانی به دیدارهای هفته گذشته لیگ آزادگان پرداخته شد و شرایط تیم ها در این فصل مورد بررسی قرار گرفت.
داماش که برابر پیکان در زمین خودی بازنده شد پیکانی ها را برای صعود امیدوارتر کرد و دیدار نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم اراک که پرگل ترین بازی را با نتیجه 3 بر دو به نمایش گذاشتند. مس کرمان نیز در اصفهان گیتی پسند را شکست داد و ایرانجوان در بوشهر نفت را با شکست بدرقه کرد. گل گهر در رفسنجان مس این شهر را شکست داد. در هفته پر پنالتی لیگ دسته اول پارسه برابر حریف خود به تساوی یک بر یک رسید. در جدول رده بندی لیگ دسته اول پیکان در صدر حضور دارد و فجرسپاسی و مس کرمان تیم های مدعی دیگر هستند و پارسه و آلومینیوم هرمزگان نیز در قعر جدول حضور دارند.

در لیگ برتر فوتسال نیز تیم های در دو هفته به پایان لیگ به اوج حساسیت رقابت ها رسیده اند. وحید شمسایی از خوردن گل در 38 ثانیه پایانی گلایه کرد و از ناامیدی اش برای از دست دادن صدرنشینی بعد از مدت. مس سونگون نیز که توانسته به صدر جدول برسد کار سختی برابر حریفانش در دو هفته پایانی خواهد داشت. آنها یاسین پیشرو را در قم پیش رو دارند و در هفته پایانی در انتظار کسب جام قهرمانی هستند. یاسین پیشرو در این هفته با پیروزی برابر فردوسی مشهد از انگیزه بالایی برای متوقف کردن صدرنشین برخوردار است و همه چیز امروز برای نمایش پلان آخر لیگ برتر فوتسال مهیا است.

تخلف بزرگ در سیاه جامگان

سیاه جامگان که تا پیش از این به دنبال محرومیت بازیکن صبای قم و باز گرداندن نتیجه دیدار خود برابر این تیم بودند، با دردسر بزرگی مواجه شده اند. فرهاد کاظمی که در فصل گذشته و در راه آهن این تجربه را پشت سر گذاشته بودند این بار در سیاه جامگان با ماجرایی مشابه با موتومبا مواجه شده اند و سوسه در این فصل به سه قرارداد در نقل و انتقالات به تیم سیاه جامگان اضافه شده است.

نتیجه نظرسنجی:

در پایان نظرسنجی این هفته برنامه نود که اختصاص به انتخاب برترین و زیباترین گل سه ماه اخیر فوتبال ایران داشت، مدافع ملی پوش پرسپولیس با گلی که برابر پدیده به ثمر رساند موفق شد 49:2 درصد آرا را به خود اختصاص دهد و گلش را برترین گل از نظر مخاطبان این برنامه بنامد.
بعد از او سجاد شهباززاده، مهاجم استقلال با گلی که برابر تراکتورسازی به ثمر رساند 23:7 درصد آرا به خود اختصاص داد و نفر دوم از نظر مخاطبان شد.
برنامه این هفته ساعت 1:45 دقیقه به پایان رسید و عادل فردوسی پور دو هفته به همراه برنامه اش غایب خواهد بود و نود در دو هفته آینده روی آنتن نخواهد رفت و تعطیل است.

دیدگاه‌ها