کد خبر : 1295351 | 19 دی 1394 ساعت 15:06 | 60.9K بازدید | 2 دیدگاه

پاسخ تند ورمیلیو مقابل اتهام ژیگالدو؛

درگیری ستاره‌های خارجی لیگ والیبال

پاسور لهستانی بانک سرمایه در گفت و گویی به طعنه اظهار کرده بود من اسبی در زمین ندیدم که به ورمیلیو حمله کند و این مساله عکس العمل پاسور ایتالیایی را همراه داشت.

درگیری ستاره‌های خارجی لیگ والیبال
به گزارش "ورزش سه"، اگر چه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با در نظر گرفتن جریمه مالی و محرومیت پرونده جنجال بعد از دیدار بانک سرمایه و پیکان را خاتمه داد اما جریان گویا ادامه دار است. هفته گذشته لوکاس ژیگالدو، پاسور لهستانی بانک سرمایه در ارتباطی تصویری با یکی از شبکه های کشورش گفت و گویی انجام داد که در آن در مورد والیبال ایران و مسائلی این چنینی صحبت شد. در قسمتی از این مصاحبه ژیگالدو در مورد اتفاقات بعد از بازی مقابل پیکان ورمیلیو را به دروغگویی متهم کرد و گفت:« وقتی بازی تمام شد، ورمیلیو در میان بازیکنان پیکان به رختکن رفت، ولی چند دقیقه بعد به کمک دو نفر دیگر طوری به زمین آمد که به نظر می‌رسید به‌شدت مصدوم شده و نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد. من اسبی در زمین ندیدم که به ورمیلیو لگد زده باشد و از مهدی مهدوی هم بعید است به این شدت به او حمله کرده باشد.»

این صحبت های لوکاس عکس العمل والریو ورمیلیو را به همراه داشت. کاپیتان ایتالیایی پیکان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« این کبودی و خون مردگی بهبود یافته، بعد از همان ضربه‌ای که از پشت سر به من زده شد. بالاخره یک نفر تاوان این جریان را خواهد داد و او کسی است که در روزنامه‌ها دروغ گفته است، آقای ژیگادوو! عزیزان، حال من خوب است چون اعتقاد دارم که خداوند از حقیقت محافظت می کند؛ به وقتش...!»

1085149

ژیگالدو سال ها برای تیم ملی لهستان پاس داده بود و در کنار ورمیلیو جزو تاپ ترین ستاره های لیگ ایران محسوب می شوند. ورمیلیو هم سال ها کاپیتانی تیم ملی ایتالیا را برعهده داشت و هر دو لیگ های بسیار معتبری را تجربه کردند که حالا این دو در ایران حاشیه هایی را سپری می کنند که کمتر از آنها دیده شده بود.

دیدگاه‌ها