کد خبر : 1301029 | 12 بهمن 1394 ساعت 13:18 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

خوروش: شرایط سپاهان بهتر شده است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: خوشبختانه چند بازیکن خوب را در فصل نقل و انتقالات جذب کردیم که تقریباً با تیم هماهنگ شده‌اند و به خوبی تمرین می‌کنند.

خوروش: شرایط سپاهان بهتر شده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رسول خوروش اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مصدوم یا محرومی نداریم و تیم با یک روحیه خوب امروز را در تهران تمرین می‌کند تا برای بازی با پرسپولیس آماده شویم. با اضافه شدن شیمبا و پادوانی به تیم شرایط سپاهان خیلی بهتر شده است و باید امیدوار باشیم که از فرصت‌ها بهره ببریم.

وی افزود: یک اردوی 8 روزه خوب را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و در آنجا دو بازی تدارکاتی عالی انجام دادیم که در آماده‌سازی سپاهان بسیار تأثیر داشت. وضعیت محرم نویدکیا هم خوب است و در آمادگی خوبی به سر می‌برد.


سرپرست تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: خوشبختانه چند بازیکن خوب را در فصل نقل و انتقالات جذب کردیم که تقریباً با تیم هماهنگ شده‌اند و به خوبی تمرین می‌کنند.


خوروش گفت: واقعاً فوتبال را نمی‌توان پیش بینی کرد. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تمام سعی خود را برای شکست دادن پرسپولیس به کار می‌گیریم چرا که کسب این 3 امتیاز در روحیه تیم تأثیر بسزایی دارد.


وی ادامه داد: با آمدن برانکو به پرسپولیس این تیم کاملا متحول شده است و وضعیت نسبتاً خوبی در جدول دارد. به هر حال برای این تیم تهرانی احترام خاصی قائل هستیم و بدون شک بازی سختی برابر این تیم در ورزشگاه آزادی داریم.

دیدگاه‌ها