کد خبر : 1307277 | 08 اسفند 1394 ساعت 15:00 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: قهرمانی بارسلونا قطعی نیست

لوئیس انریکه هرگونه تصور بر قطعی بودن قهرمانی بارسلونا را اشتباه دانست و به بازیکنانش هشدار داد تا انگیزه های خود را همچنان حفظ کنند.

انریکه: قهرمانی بارسلونا قطعی نیست
به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی هفته گذشته رئال و اتلتیکو مقابل حریفانشان و افزایش فاصله آنها با بارسلونا به 9 و 8 امتیاز، بسیاری قهرمانی بارسلونا در فصل جاری را حتمی دانستند اما لوئیس انریکه، سرمربی بارسا چنین عقیده ای ندارد.

انریکه در نشست خبری بازی با سویا( یکشنبه ساعت 23 در نوکمپ) گفت:" سویا تیمی در مناطق بالای جدول است. این تیم به نسبت دور رفت تیم بهتری شده و در اروپا شاهد بازی های خوبی از این تیم بوده ایم. آنها آخرین تیمی هستند که موفق به شکست دادن ما شده اند. سویا حریف بسیار دشواری است و مربی بزرگی نیز دارد؛ تیمی که روند موفقی را طی می کند."

دربی مادرید
:" دوست دارم هر تیمی که شایسته تر است برنده بازی بشود. نتیجه این بازی در تعیین قهرمانی ما نقشی ندارد چون تا از لحاظ ریاضی قهرمانیمان مسجل نشده، نباید خودمان را قهرمان بدانیم. مطمئنا ما هم در ادامه فصل امتیاز از دست خواهیم داد ولی امیدوارم رئال و اتلتیکو بیشتر از ما امتیاز از دست بدهند"

کاهش فشار از روی بارسلونا با افزایش فاصله امتیازی
:" خیر، تصور اینکه با اختلاف امتیاز ایجاد شده از حالا قهرمان هستیم تصور اشتباهی است و یک خطای بزرگ محسوب می شود. یک شکست هم می تواند ما را دچار بحران کند. بازیکنان بارسلونا نباید تمرکزشان را از دست بدهند."

وضعیت رافینیا:" او شرایط خوبی دارد ولی باید ببینیم نظر تیم پزشکی چگونه است. امیدوارم در بازی های انتهای فصل بتواند به ما کمک کند."

تمدید قرارداد نیمار تا 2021
:" برخی بازیکنان مثل نیمار در 22 سالگی به اوج می رسند برخی در 25 سالگی برخی هم مثل آدوریز در 35 سالگی. نیمار یکی از بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست و امیدوارم قراردادش را تمدید کند."

33بازی بدون شکست:" ما همان تیم دور رفت هستیم. در بازی رفت مقابل سویا شکست خوردیم ولی تیم برتر میدان بودیم. فوتبال همین است. برخی مواقع که از حریف ضعیف تر بازی می کنید برنده بازی می شوید و برعکس."

لسترسیتی:" لستر تیم فوق العاده ای است. شگفتی بزرگ فوتبال دنیا در فصل جاری."

دیدگاه‌ها