کد خبر : 1309425 | 17 اسفند 1394 ساعت 10:26 | 24.2K بازدید | 27 دیدگاه

حسن‌زاده:اتفاقات پرسپولیس-تراکتورنگران‌کننده‌بود

رئیس کمیته انضباطی درباره اتفاقات دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز گفت: به محض رسیدن گزارش، رأی مربوطه را صادر خواهیم کرد.

حسن‌زاده:اتفاقات پرسپولیس-تراکتورنگران‌کننده‌بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده در خصوص اتفاقات دیدار پرسپولیس - تراکتورسازی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر اظهار داشت: منتظر گزارش این بازی هستیم. جدا از آن چیزی که قطعاً از سوی نماینده سازمان لیگ و مسئولان برگزارکننده مسابقه گزارش خواهد شد، آنچه که از تلویزیون دیدم بسیار نگران‌کننده بود.

وی افزود: پرتاب ترقه و نارنجک طبق آیین‌نامه انضباطی تخلف بوده و مطمئناً به طور جدی در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم. به دلیل اینکه این بازی ناظر انضباطی نداشت و از جزئیات آن بی‌اطلاع هستیم، به محض رسیدن گزارش، قطعاً رأی مناسبی را صادر خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی در پایان گفت: در بخشی از بازی را که از طریق تلویزیون تماشا کردم، شاهد درگیری دو بازیکن و به پرتاب نارنجک بودم. با توجه به اینکه این دیدار روز گذشته برگزار شد، امیدوارم با ارائه هرچه سریع‌تر گزارش از سوی مسئولان سازمان لیگ و برگزارکننده این بازی، رسیدگی به تخلفات را در دستور کاری خود قرار دهیم و رأی مربوطه را صادر کنیم، همان‌طوری که در هفته بیست‌ویکم با در اختیار داشتن گزارش تخلفات بازی، رأی مسابقات خیلی زود صادر شد.


دیدگاه‌ها