کد خبر : 1400200 | 13 اسفند 1395 ساعت 17:23 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

زرگر به دلیل اشتباهات مکرر راحت قضاوت نمی‌کند؛

کمالوند: پدیده 3 توپ آورد و 3 گل زد

فراز کمالوند می گوید که از 3 بار باز شدن دروازه تیمش شگفت زده شده است و گل نشدن موقعیت های تیمش و عملکرد داوری را از دلایل اصلی این نتیجه می داند.

کمالوند: پدیده 3 توپ آورد و 3 گل زد

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی با پدیده که با شکست 3 بر 2 تیمش همراه شد در کنفرانس خبری در مورد این دیدار گفت: جا دارد در ابتدا شهادت حضرت فاطمه(س) را تسلیت بگویم. بازی خوبی بود ولی تحت تاثیرات داوری بود. نمی‌خواهم داور را زیر سوال ببرم اما حسین زرگر امسال به خاطر اشتباهات پی در پی راحت قضاوت نمی‌کند و این خیلی تاثیرگذار بود.


وی ادامه داد: من 2 نکته را می‌گویم و بقیه را خودتان قضاوت کنید؛ صحنه پنالتی ما که شجاعیان زد باید تکرار می‌شد و در دقیقه 89 داور خطای صددرصد را روی بازیکن ما نگرفت. در مجموع به تیم پدیده تبریک می‌گویم چون روز خوب آنها و روز بد ما بود.


کمالوند در مورد روند این تیم عنوان کرد: سابقه نداشته که ما در این فصل 3 گل از یک تیم بخوریم ولی انصافا شروع بازی در اختیار ما بود اما موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد.


کمالوند با گفتن این موضوع که این شکست را باور ندارد، ادامه داد: بازی که 3 بر یک شد، خودم متعجب شدم. نمی‌خواهم بازی پدیده را زیر سوال ببرم ولی آنها 3 توپ آوردند که هر 3 توپ گل شد. من فکر می‌کردم بازیکنانم می‌توانند نتیجه را تغییر دهند و حتی تا آستانه مساوی کردن بازی هم پیش رفتیم اما این اتفاق نیفتاد.

دیدگاه‌ها