کد خبر : 1421675 | 23 خرداد 1396 ساعت 00:19 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

عزت اللهی: باید به مرحله حذفی صعود کنیم

هافبک تیم ملی می گوید با دعای مردم تیم به جام جهانی صعود کرده است.

عزت اللهی: باید به مرحله حذفی صعود کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی گفت:  خدا را صدهزار مرتبه شکر، هواداران عزیزمان در ماه مبارک رمضان با زبان روزه و همینطور کسانی که در منزل خودشان بازی را از تلویزیون تماشا کردند برایمان دعا کردند و ما توانستیم کوچکترین کار را انجام دهیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم، از همین جا دستشان را می‌بوسم و خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به جام جهانی روسیه با همدلی صعود کنیم.


او در مورد ویژگی تیم ملی گفت:  نکته جالب این دوره این بود که تمام تیم یکصدا، یک‌دل توانستیم کار بزرگی انجام دهیم، خوشحالم این بازی را با دو گل توانستیم سپری کنیم، حتی امروز بیرانوند حتی یک پرتاب توپ هم با دست برای اولین بار نداشت، این نشان از همدلی ما در زمین بود. امیدوارم مسئولین از همین امروز به فکر تیم ملی باشند، به فکر اردوها و شرایط مناسب برای تیم ملی باشند، فقط در حد حرف نباشد، ما باید از مرحله گروه‌مان صعود کنیم و به مرحله حذفی برویم تا به اهدافمان برسیم.


هافبک تیم ملی در پایان گفت:  سال سختی است و همه کشورها تمام تلاش‌شان را می‌کنند در جام جهانی حضور پیدا کنند، بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند، مطمئناً بهترین اردوها، بهترین خرج‌ها را برای موفقیت در  جام جهانی انجام می‌دهند، ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و پتانسیل آن را هم داریم. امیدوارم با مدیریت خوب بتوانیم موفق شویم.

دیدگاه‌ها