کد خبر : 1520797 | 09 اردیبهشت 1397 ساعت 12:53 | 7.2K بازدید | 1 دیدگاه

کوادرادو: ایمان داشتیم که می‌توانیم اینتر را ببریم

خوان کوادرادو، هافبک یوونتوس معتقد است که تیمش تا لحظه پایان دیدار با اینترمیلان ایمان داشت که می‌تواند نتیجه را برگرداند و پیروز شود.

کوادرادو: ایمان داشتیم که می‌توانیم اینتر را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان شب گذشته میزبان یوونتوس بود و در حالی که تا دقایق پایانی، 2-1 از بیانکونری پیش بود ولی دو گل در عرض 3 دقیقه باعث شد تا یووه در نهایت پیروز بازی شود و 3 امتیاز را کسب کند. پیروزی در این دیدار برای یوونتوس در کسب قهرمانی اهمیت بسیاری داشت و برای  اینتر نیز در مسیر کسب سهمیه چمپیونزلیگ حیاتی بود. با این حال، کوادرادو به تمجید از عملکرد هم تیمی‌هایش پرداخت و مدعی شد که آنها ایمان داشتند می‌توانند نتیجه را برگردانند.

 

 

1298898

 

 

او گفت:" مطمئنا گل‌هایی که زدیم اهمیت بسیاری داشت. باعث شد تا تلاش کنیم که 3 امتیاز را کسب کنیم و خوشحالم که چنین نتیجه ای را در نهایت گرفتیم. پس از اینکه بازی 1-0 شد، اینتر به گل تساوی رسید و با شجاعت برای پیروزی جنگید. ولی ما آرامشمان را حفظ کردیم ، باور داشتیم که می‌توانیم نتیجه را برگردانیم و در نهایت نتیجه گرفتیم."

 

کوادرادو سپس تاکید کرد که تیمش باید روی دفاع در ضربات شروع مجدد کار کند. او گفت:" در بازی های اخیر چندین گل از ضربات کاشته دریافت کرده ایم و باید به دنبال پیشرفت باشیم."

دیدگاه‌ها