کد خبر : 1569365 | 26 آبان 1397 ساعت 15:48 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد آره‌نا برای ما هم افتخار است؛

رحیمی: برای نیم فصل دوم برنامه های ویژه ای داریم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان از تصمیم گیری برای تغییرات احتمالی و تقویت تیم اهوازی در روزهای آتی خبر داد.

رحیمی: برای نیم فصل دوم برنامه های ویژه ای داریم

به گزارش "ورزش سه"، رحیمی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان درباره شرایطی فعلی آبی پوشان اهوازی گفت: وضعیت نرمال است و مشکل خاصی نداریم. برنامه هایی داریم که تیم را تقویت کنیم و تصمیمات بعدی هم ظرف روزهای آتی اعلام می کنیم. ما دوست داریم تیم پیشرفت کند و به سمت موفقیت قدم بردارد تا مردم خوزستان و هواداران استقلال خوشحال و امیدوار باشند. تیم ما خوب و جوان است و کارشناسان مختلف هم این مسئله را تایید می کنند. انشاالله با تصمیمات اتخاذ شده از سوی مدیران و هیئت مدیره، بتوانیم رویه ای ایجاد کنیم که مثل همان هفته های ابتدایی فصل نتیجه بگیریم.

 

او درباره تغییر مدیرعامل باشگاه گفت: مدیریت باشگاه پروسه خاصی بوده است. یک دوره باشگاه دست بخش خصوصی بوده و آقای سلطانی از طرف این بخش حضور داشتند. زحمات زیادی هم کشیدند در دوره ای که باشگاه ساختار آنچنانی نداشت. بعد از آن هم گروه ملی فولاد ایران و شخص آقای دکتر غفوری که از ورزشی های کشور هستند، به عنوان مدیر عامل این گروه خیلی علاقه داشت تیم را با همه کم و کاستی ها هدایت کند. در این راستا نظر بر تغییر مدیر عامل بود که آقای مسجدی انتخاب شدند. او هم یک مدیر ورزشی است که تجربیات مختلفی در این چند ساله داشته است. تفکر ورزشی و تجربه ای که ایشان دارد، فکر می کنم بتواند اهداف مدنظر هیئت مدیره و گروه ملی را محقق کند. من معتقدم آقای مسجدی که اصالتا خوزستانی است و به شهر اهواز عرق دارد، می تواند در این راه موفق شود. ضمن اینکه هر کمکی نیاز باشد، از طرف هیئت مدیره به او می کنیم.

 

رحیمی در مورد افتتاح ورزشگاه فولاد آره نا در شهر اهواز گفت: این ورزشگاه یکی از افتخارات استان است. من از همه مسئولان که تلاش کردند، تشکر می کنم. به هر حال این قضیه به پیشرفت فوتبال کمک می کند. شهر اهواز با این ورزشگاه استاندارد می تواند یکی از میزبانان تیم های ملی باشد. از این نظر کمک می کند به فوتبال استان خوزستان. ما هم در ورزشگاه غدیر راحت هستیم و بدون مشکل و کمبود خاصی به کارمان ادامه می دهیم. امیدواریم هواداران مثل سابق که تیم عنوان قهرمانی لیگ را هم به دست آورد، کمک کنند و مسئولان شهر هم حمایت کنند و مانند قبل که به فکر تیم های استان بوده اند، باز هم به لیگ برتری ها توجه کنند تا در سطح بالایی از فوتبال ایران قرار بگیرند.

 

عضو هیئت مدیره استقلال خوزستان درباره مشکلاتی که از نظر خوابگاه و تغذیه برای بازیکنان این تیم وجود داشت، اظهار داشت: این کم و کاست ها تقریبا همه جا هست. ما یکی از تیم هایی هستیم که کم و بیش به فکر اسکان و تغذیه بچه ها بوده ایم. در کنار تیم پزشک تغذیه هم داریم. البته نمی گوییم که امکانات کامل بوده و به کاستی ها هم واقف هستیم. اما آقای مسجدی چند روز پیش به این مسائل نظارت کردند و صحبت هایی را هم انجام دادند. قرار شده که مشکلات حل شود و قدم های خوبی برداشته شده است. حتی در نظر داریم برای اسکان بازیکنان متاهل محل های مستقلی را تعیین کنیم.

 

وی در پایان پیرامون آینده استقلال خوزستان در لیگ هجدهم خاطرنشان کرد: ما به دنبال تصمیمات خوب و مثبت در تیم هستیم. مطمئنا می خواهیم کارهای اساسی و زیربنایی در تیم انجام دهیم تا مجموعه و کل استان خوشحال شوند. من خوشبین هستم و نقایص را در زمینه های مختلف برطرف می کنیم. باید در نیم فصل دوم تیم را به جایگاه واقعی خودش برسانیم.

 

دیدگاه‌ها