کد خبر : 1580414 | 11 دی 1397 ساعت 11:53 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

خداحافظی ملی پوشان با کمپ اسپایر

ستاره های بایرن مونیخ جانشین ایران در دوحه

بعد از 10 روز اقامت در کمپ اسپایر و تمرینات فشرده قبل از جام ملت ها، ملی پوشان ایران عصر امروز دوحه را ترک می کنند.

ستاره های بایرن مونیخ جانشین ایران در دوحه

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران چندان از وضعیت حاشیه ای اردوی آماده سازی در دوحه رضایت نداشت. نارضایتی مربی پرتغالی در حالی باعث تعجب همگان شده بود که تیم ملی در یکی از بهترین کمپ های خاورمیانه و قاره آسیا اردو زده بود و با همکاری و مساعدت فدراسیون فوتبال قطر بهترین زمین اسپایر در اختیار آنها قرار داشت.


زمین شماره یک آسپایر در ضلع شمال شرقی که حالا بعد از 10 روز میزبانی از کی روش و شاگردانش قرار است در اختیار باشگاه بایرن مونیخ و ستاره های گران قیمت باواریایی ها قرار بگیرد تا اردوی آماده سازی زمستانی خود را در این کمپ برپا کنند. بنا به اعلام رسانه های دوحه کاروان بایرن مونیخ از چهارم ژانویه 2019(14 دی ماه 97) در همان زمینی که تیم ملی ایران تمرین می کرد، اردو خواهند زد تا روز 10 ژانویه تمرینات را زیر نظر کوواچ کروات پیگیری کنند.


نکته جالب این که بعد از کاروان بایرن مونیخ نوبت به ستاره های پاری سن ژرمن می رسد که به مدت یک هفته در همین مکان اردو داشته باشند. باشگاه مطرح پایتخت فرانسه که مالکیت آن در اختیار سران متمول قطری است با تمام ستاره های خود از روز دهم ژانویه تا 17 ژانویه میزبان صدرنشین لیگ یک فرانسه خواهد بود تا مشخص شود بهترین امکانات موجود در اختیار کی روش و شاگردانش قرار داشت تا خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آماده کنند.

 

دیدگاه‌ها