کد خبر : 1594185 | 05 اسفند 1397 ساعت 20:30 | 190.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه تحت تاثیر یک تازه وارد همه کاره

استقلال 3-ذوب آهن صفر آبی، آبی باشکوه!

استقلال تهران با ارائه یک نمایش هجومی، ذوب‌آهن و سرمربی سابق خود را با شکست سنگینی مواجه کرد و به رتبه چهارم جدول رسید.

استقلال 3-ذوب آهن صفر آبی، آبی باشکوه!

 

به گزارش "ورزش سه" شاگردان شفر که به دنبال کسب دومین پیروزی پیاپی خود در استادیوم آزادی بودند توانستند با یک نتیجه پر گل ذوب‌آهن را به همراه سرمربی سابقشان شکست دادند و با توجه به تساوی تراکتور برابر سایپا به رده چهارم جدول رسیدند.


روز: یکشنبه
تاریخ: 5/12/97
ورزشگاه: استادیوم آزادی
داور: علیرضا فغانی
کمک‌ها: علی اکبرنوری، ایوب غلام زاده و مهدی عالیقدر
کمک داوران اضافه: حسین زرگر، یاسر همرنگ
ناظر: جواد تقی پور


استقلال تهران:


مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، محمد دانشگر، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، آیاندا پاتوسی (دقیقه 80- مرتضی تبریزی)، گادوین منشا (دقیقه 74- داریوش شجاعیان)، صیادمنش و فرشید اسماعیلی (دقیقه 70- محسن کریمی)
سرمربی: وینفرد شفر


ذوب‌آهن اصفهان:


مظاهری، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی (دقیقه  69- رضا حبیب زاده)، قاسم حدادی فر، اوساگونا، مسعود ابراهیم زاده (دقیقه 55- حمید ملکی)؛ میلاد فخرالدینی، ارسلان مطهری (دقیقه 75- محمدرضا عباسی)و مارین سیلوا
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

اخطار:
 

دقیقه 38- روزبه چشمی از استقلال

 

دقیقه 38 - هادی محمدی از ذوب آهن

 

شرح گل:

 

استقلال یک ذوب‌آهن صفر (دقیقه 7- فرشید اسماعیلی): استقلالی‌ها از سمت راست زمین موقعیتی را به دست آوردند و توپ در پشت محوطه جریمه به پاتوسی رسید. در ادامه این بازیکن شوت محکمی را روانه دروازه کرد که با واکنش مظاهری رو به رو شد اما در ادامه اسماعیلی از ریباند استفاده و گل اول را  با پای چپ وارد دروازه مهمان کرد.

 

استقلال دو ذوب‌آهن صفر (دقیقه 39- آیاندا پاتوسی): استقلال از سمت راست زمین حمله‌ای را طرح ریزی کرد. فرشید باقری، صیادمنش را داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و او در ادامه توپ را وریا غفوری سپرد و مدافع راست آبی پوشان با پاسی آرام پاتوسی را صاحب موقعیت نمود تا این هافبک با ضربه بغل پا گل دوم را وارد دروازه مظاهری کند.

 

استقلال سه ذوب‌آهن اصفهان صفر (دقیقه 51- محمد دانشگر): آیاندا پاتوسی که این روزها یکه تاز آبی پوشان است از سمت راست کرنر را به محوطه جریمه ارسال  و محمد دانشگر با ضربه سر گل سوم تیمش را به نام خودش ثبت کرد.

 

1385046

 

شرح نیمه اول:

 

استقلال که دومین بازی پیاپی خود را در آزادی پشت سر می‌گذارد خیلی هجومی ظاهر شد و در دقیقه 5 توسط فرشید اسماعیلی به گل اول رسید. پاتوسی، ستاره این روزهای آبی پوشان از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه کرد تا شماره هشت میزبان از ریباند استفاده کرده و گل اول به ثمر برساند. در ادامه روند مسابقه متعادل پیگیری شد تا اینکه ذوبی‌ها در اواسط نیمه اول یک ضربه به تیرک زدند و خطرناک ظاهر شدند. اما باز هم استقلالی‌ها حاکم توپ و میدان شدند و در دقیقه 39 با انجام یک حرکت تاکتیکی عالی توسط آیاندا پاتوسی به گل دوم رسیده و برنده به رختکن رفتند تا با خیال آسوده 45 دقیقه  حساس را در پیش داشته باشند.

 

شرح نیمه دوم:


نیمه دوم بازی استقلال و ذوب آهن اصفهان با حملات پرتعداد از سوی هر دو تیم همراه بود. ذوبی ها تلاش می‌کردند با شوت های از راه دور دروازه حریف را تهدید کنند و استقلال نیز از جلو کشیدن تیم علیرضا منصوریان چند بار استفاده کرد و در نهایت در دقیقه ۵۱ موفق شد گل سوم را روی سانتر پاتوسی و ضربه سر دانشگر بزند. حملات استقلال همچنان ادامه داشت و چند بار منشا و باقری در موقعیت گلزنی قرار گرفتند اما در ادامه نتیجه بازی تغییر نکرد. همچنین در دقیقه ۹۰ استقلالی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند که در ابتدا ضربه محسن کریمی گل شد اما فغانی پنالتی را تکرار داد و سپس کریمی نتوانست دروازه مظاهری را باز کند.

 

دقایق حساس:

 

  • دقیقه 10- ذوبی‌ها با نفوذ به محوطه جریمه توسط ارسلان مطهری صاحب موقعیت شدند که شوت آرام او در اختیار رحمتی قرار گرفت.
  • دقیقه 17- وریا غفوری با انجام یک حرکت تکنیکی به محوطه جریمه نفوذ کرد و در ادامه با یک چرخش، توپ را در اختیار پاتوسی قرار داد که شوت این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.
  • دقیقه 31- سبزپوشان میدان از پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که ضربه خطرناک محمدرضا حسینی به تیرک دروازه برخورد کرد.
  • دقیقه 43- پاتوسی با یک کنترل عالی توپ را در اختیار گرفت و در ادامه شوت محکمی را روانه دروازه کرد که از بالای دروازه با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

 

  • دقیقه 46- محمدرضا حسینی از سمت راست ارسالی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر اوساگونا به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 60- صیادمنش یک پاس در عمق عالی برای فرشید باقری انداخت که شوت این بازیکن توسط مظاهری راهی کرنر شد.
  • دقیقه 61- شوت سنگین بوحمدان از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 63- صیادمنش از سمت راست زمین با انجام یک تکنیکی، سانتری را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه محکم اسماعیلی با واکنش عالی مظاهری به کرنر رفت.
  • دقیقه 72- فرشید باقری با ارسال یک پاس زیبا محسن کریمی را با مظاهری تک به تک کرد که شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 79- ضربه سر خطرناک اوساگونا باز هم از کنار دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 89- محسن کریمی با تیز هوشی یک ضربه پنالتی برای تیمش به دست آورد که اولی را به گل تبدیل کرد اما با تصمیم فغانی این ضربه تجدید شد و در ادامه مظاهری آن را دفع نمود و این بازیکن جوان ناکام ماند.

 

حاشیه:


*فرهاد مجیدی قبل از شروع بازی خوش و بش گرمی با علیرضا منصوریان انجام داد و در ادامه دست او را گرفت و به سمت جایگاه دو آتشه‌های استقلال رفتند و مورد استقبال شدید آن‌ها قرار گرفتند.
*همه بازیکنان استقلال به جز رحمتی، پاتوسی و منشا قبل از شروع مسابقه به سمت منصوریان رفتند و با رخصت گرفتن از او در زمین حاضر شدند.
*هواداران به شدت منصوریان را مورد تشویق خود قرار دادند و او هم به خوبی جواب ابراز احساسات آن‌ها را داد.

 

 

*نوید محمدزاده، بازیگر معروف سینما ایران با حضور در استادیوم آزادی این بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.
*در پایان نیمه اول پژمان منتظری و روزبه چشمی درگیری لفظی پیدا کردند که خیلی زود پایان یافت.

*حدود 22 هزار هوادار این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند.

 

بهترین بازیکن: آیاندا پاتوسی

 

در دومین دیدار پی در پی باز هم استقلال توانست با تکیه بر درخشش پاتوسی حریف خود را شکست دهد و سه مرتبه دروازه ذوب آهن را باز کرد. گل اول استقلال در ریباند شوت پاتوسی، گل دوم با ضربه پاتوسی و گل سوم با ارسال کرنر این بازیکن به ثمر رسید تا به این ترتبی پاتوسی روز درخشانی در ترکیب داشته باشد. استقلال البته امروز بازیکنان خوب دیگری مانند فرشید اسماعیلی و اللهیار صیادمنش و محمد دانشگر داشت اما پاتوسی قطعا بهترین بازیکن بود.

 

خلاصه بازی استقلال 3 - ذوب آهن 0

دیدگاه‌ها