کد خبر : 1599296 | 25 اسفند 1397 ساعت 18:36 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

سال خوب با صدرنشینی تمام شد؛

پایان خوش پرسپولیس در سال 97

تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل سپیدرود به صدر جدول لیگ برتر رسید و با قرارگیری در جایگاه نخست سال 97 را به پایان رساند.

پایان خوش پرسپولیس در سال 97

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در حالی مقابل سپیدرود قرار گرفتند که امیدوار بودند با پیروزی مقابل این تیم انتهای جدولی، به صدر جدول بازگردند و سال 97 را با صدرنشینی به پایان برسانند. شکست مقابل السد و دو تساوی برابر پاختاکور و نساجی باعث نگرانی قرمزها شده بود اما آن ها در نهایت با ارائه نمایشی هجومی سپیدرود را از پیش رو برداشتند.

 

قرمزهای تهران در نیمه اول سه گل زدند و در نیمه دوم به کنترل بازی پرداختند. البته در دقایقی از مسابقه بازی از دست پرسپولیس درآمد و شاید اگر سیو رادو نبود، برتری سرخپوشان پایتخت نیز به خطر می افتاد.

اما به هر حال پرسپولیس سپیدرود را شکست داد تا با 45 امتیاز از 22 بازی صدرنشین لیگ شود. نکته مهم این که با پایان سال 97، بازی های نسبتا آسان پرسپولیس در لیگ نیز به پایان رسید و حالا آن ها باید به فکر دربی تهران باشند؛ دیداری که تیم برنده در آن، گام بلندی برای قهرمانی برخواهد داشت.

 

البته تیم سپاهان فرصت این را دارد که با کسب سه امتیاز دربی اصفهان که دیدار معوقه این تیم است، به صدر جدول برسد.

پرسپولیس در سال 97 موفق شد در لیگ هفدهم به قهرمانی برسد، سپس با رای سازمان لیگ سوپرجام را کسب کند (تکلیف نهایی این بازی مشخص نشده)، در آسیا به نایب قهرمانی برسد و محرومیت را نیز با موفقیت پشت سر بگذارد. اما هدف نهایی قرمزها صدرنشینی در لیگ بود که با موفقیت به سرانجام رسید.

دیدگاه‌ها