کد خبر : 1640375 | 09 مهر 1398 ساعت 00:24 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد 1-1 آرسنال: تساوی متوسط ها!

دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با تساوی 1-1 به پایان رسید.

منچستریونایتد 1-1 آرسنال: تساوی متوسط ها!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که در این فصل هم مدعی قهرمانی به نظر نمی رسند، در این دیدار هم نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد. بازی با همین روند ادامه داشت و توپ بیشتر در میانه زمین در جریان بود. اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه 29 اتفاق افتاد؛ زمانی که پریرا در میانه زمین صاحب توپ شد و بعد از پشت سر گذاشتن داوید لوئیز، شوت خطرناکی به سوی دروازه آرسنال زد اما برند لنو توانست دروازه تیمش را نجات بدهد.

دو دقیقه بعد نوبت آرسنالی ها بود که صاحب اولین موقعیت شان شوند اما نیکلاس په‌په که با پاس ساکا صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم، توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.

برتری آرسنالی ها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 35 بود که این تیم صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد اما این بار شوت په‌په را داوید دخیا با یک واکنش سریع مهار کرد.

در ادامه بار دیگر بازی متعادل شد و در دقیقه 42، روی پاس پل پوگبا، مارکوس راشفورد صاحب موقعیت شد اما ضربه او بعد از برخورد به سوکراتیس، در اختیار لنو قرار گرفت.

در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، این اسکات مک تامینای بود که در دقیقه 45 قفل دروازه آرسنال را باز کرد. روی یک ضدحمله سریع بود که در حالی که به نظر می رسید موقعیت بازیکنان منچستریونایتد از دست رفته، پاس رو به عقب راشفورد، پشت محوطه جریمه به مک تامینای رسید و او هم با یک شوت دیدنی، دروازه لنو را باز کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 منچستریونایتد به پایان برسد.

 

1439071

 

نیمه دوم را آرسنال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52 بود که این تیم صاحب یک موقعیت خوب شد. روی ارسال اوبامیانگ بود که لوکاس توریرا درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را دخیا مهار کرد.

حملات آرسنال ادامه پیدا کرد و در دقیقه 58 این تیم به گل تساوی رسید. روی اشتباه خط دفاعی یونایتد بود که ساکا صاحب توپ شد و پاس در عمق او را، اوبامیانگ با یک ضربه فنی و نه چندان محکم، از دخیا عبور داد تا حساب کار 1-1 شود.

 

1439072

 

توپچی ها می توانستند در دقیقه 60 به گل دوم برسند اما حضور به موقع مگوایر، مانع از گلزنی ساکا شد.

پس از آن نوبت تیم میزبان بود که پیش کشید و صاحب دو موقعیت خوب شد. ابتدا در دقیقه 64، پوگبا که صاحب یک موقعیت خوب شده بود، ضربه خطرناکی به سمت دروازه آرسنال زد که با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

سپس در دقیقه 70، اشلی یانگ با یک ارسال دیدنی، مک تامینای را در موقعیت زدن گل دوم قرار داد اما ضربه سر او از بالای دروازه آرسنال به بیرون رفت.

حملات دو تیم در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد و هر یک از دو تیم صاحب یکی دو موقعیت خوب دیگر شدند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها