کد خبر : 1648340 | 16 آبان 1398 ساعت 12:40 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده 2019 برای قدوس بسته شد

اعلام زمان پایان محرومیت ستاره ایران

ستاره دوملیتی فوتبال ایران با حکم محرومیت چهارماهه از سوی فیفا وداع تلخی با رقابت های رسمی سال 2019 داشت.

اعلام زمان پایان محرومیت ستاره ایران

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس که سال 2019 را با پیراهن تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا امارات آغاز کرد و هرگاه در ترکیب شاگردان کی روش قرار گرفت درخشش خوبی از خود نشان داد چند ماه بعد از این شروع رویایی با اتفاقاتی روبرو شد که خود از آن به عنوان شوکی بزرگ و ویران کننده یاد کرد.


شکایت اوئسکا اسپانیا از قدوس و اوسرشوند به نتیجه رسید تا محرومیتی چهارماهه همراه با جریمه ای 4 میلیون یورویی گریبانگیر ستاره دو ملیتی ایران شود. در شرایطی که تلاش های وکیل این بازیکن برای تجدیدنظرخواهی در راستای کم کردن مدت محکومیت ادامه داشت سایت فرانسوی نزدیک به باشگاه آمیان از پایان زودهنگام و تلخ رقابت های سال 2019 برای سامان خبر داد.


به نوشته سایت courrier-picard فرانسه، سامان قدوس با وجود حضور متداوم در تمرینات روزانه آمیان تا اولین روزهای ژانویه 2020 اجازه بازی برای این تیم را ندارد از همین رو لوکا السانر سرمربی اسلوونیایی این تیم حسابی روی شماره 7 خود باز نکرده و ترجیح می دهد به سایر مهاجمانی که در اختیار دارد، میدان بدهد. با این تفاسیر قدوس که آگوست 2019 با حکم محرومیت از سوی فیفا روبرو شد عملا وداع تلخ و زودهنگامی با سال 2019 داشت و حالا باید در انتظار پایان دو ماه پایانی سال باشد تا دوباره فرصت حضور در میدان را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها