کد خبر : 1652256 | 07 آذر 1398 ساعت 13:31 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال‌چیرینگیتو

"پوچتینو در اتلتیکو؛ سیمئونه در یونایتد" ممکن است؟

ال‌چیرینگیتو مدعی شد درحالیکه اتلتیکو مادرید برنامه‌هایی برای استخدام مائوریسیو پوچتینو دارد، منچستریونایتد برای جذب دیگو سیمئونه به این باشگاه پیشنهادی ارائه داده است.

"پوچتینو در اتلتیکو؛ سیمئونه در یونایتد" ممکن است؟

به گزارش "ورزش سه"، برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو در اسپانیا به نقل از ادواردو ایندا کارشناس اسپانیایی مدعی شد درحالیکه باشگاه اتلتیکو مادرید بعد از اخراج مائوریسیو پوچتینو از تاتنهام برنامه‌هایی برای استخدام این مربی آرژانتینی دارد، باشگاه انگلیسی منچستریونایتد با اطلاع از این برنامه اتلتیکو با این باشگاه تماس گرفته و برای استخدام سرمربی فعلی‌ باشگاه، دیگو سیمئونه پیشنهاد داده است.

 

1454523

 

بر اساس این گزارش، منچستریونایتد برای اینکه سیمئونه را به اولدترافورد منتقل کرده و جانشین اوله گنار سولسشر کند به باشگاه اتلتیکو مادرید یک پیشنهاد مالی قابل توجه ارائه داده است.

 

ادواردو ایندا در گفتگو با ال چیرینگیتو گفت:" در واقع دو اتفاق همزمان افتاده. اول اینکه دوران سرمربی‌گری سیمئونه در اتلتیکو در آینده به پایان می‌رسد. او تا اینجا سه پیشنهاد داشته که از طرف پاری سن ژرمن، منچستریونایتد و بایرن مونیخ بوده. از طرف دیگر اتلتیکو به دنبال استخدام پوچتینو است. در این بین، یونایتد فشار زیادی به اتلتیکو وارد کرده و سیمئونه را می‌خواهد. در میان سه گزینه سیمئونه، یونایتد او را بیشتر از همه می‌خواهد. پیشنهادی که یونایتدی‌ها ارائه کرده‌اند احتمالا به مراتب بیشتر از دستمزدی است که او اینجا در اسپانیا می‌گیرد".

 

1454522

 

سال گذشته در ماه دسامبر هم شایعاتی درباره انتقال سیمئونه به منچستریونایتد مطرح شده بود. درست زمانی که مورینیو تازه از این تیم اخراج شده بود. با اینکه در نهایت شیاطین سرخ سولسشر را به عنوان جانشین مورینیو منصوب کردند ولی گفته می‌شود مدیریت باشگاه از همان زمان علاقه زیادی به سیمئونه داشته است.

 

دیدگاه‌ها