کد خبر : 1666748 | 16 بهمن 1398 ساعت 16:05 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

نقش جدید سرآسیایی برای خرید جدید شهرخودرو

مجتبی سرآسیایی از حسن جعفری که در پنجره زمستانی به این تیم پیوست، در دیدار برابر فولادخوزستان در پست وینگر راست استفاده خواهد کرد.

نقش جدید سرآسیایی برای خرید جدید شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی از دقایقی دیگر تیم فوتبال شهرخودرو در مقابل فولادخوزستان در ورزشگاه فولاد آره نا صف آرایی می کند که مجتبی سرآسیایی سرمربی جدید این تیم با توجه به داشته هایی که در دسترس دارد، تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کرده است.


مهم ترین تغییر را می توان به انتقال حسن جعفری از پست دفاع راست به هافبک راست دانست؛ جایی که سرمربی تیم شهرخودرو انتظار دارد تا این بازیکن که ارسال های خوبی انجام می دهد، با فرارهای خود از سمت چپ خط دفاعی فولاد خوزستان برای محمد قاضی در نوک خط هجومی تیم ایجاد موقعیت کند.


نکته جالب توجه دیگر حضور محمدرضا خلعتبری در پست بازیکن پشت مهاجم است و امین قاسمی نژاد نیز مانند همیشه در پست وینگر چپ بازی خواهد کرد.

 

1456503


ضمن اینکه سرآسیایی با بیرون کشیدن میلاد سرلک که نمایش خوبی در بازی های آسیایی شهرخودرو داشت، از سعید آقایی و اکبر صادقی در پست هافبک دفاعی بهره خواهد بود.


ترکیب چهار نفره خط دفاعی زرشکی پوشان مشهدی نیز به این صورت خواهد بود که نعمتی مرادمند دو مدافع میانی هستند و در دقاع چپ و راست نیز به ترتیب محمد علی فرامرزی و فرشاد فرجی بازی می کنند.


پیش از آغاز هفته نوزدهم لیگ نوزدهم، شهرخودرو با کسب 32 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و شاگردان جواد نکونام با کسب 24 امتیاز رتبه هشتم را به خود اختصاص داده اند.

دیدگاه‌ها