کد خبر : 1678969 | 29 فروردين 1399 ساعت 12:20 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

دردسرهای مک‌لارن لوکس برای کینگزلی‌کومان

اتفاق عجیب در بایرن؛ جریمه به خاطر آئودی سوار نشدن!

کینگزلی کومان ستاره بایرن مونیخ به دلیل اینکه به جای اتوموبیل آئودی خود با یک مک‌لارن سر تمرین بایرن حاضر شده از سوی باشگاه جریمه شده است.

اتفاق عجیب در بایرن؛ جریمه به خاطر آئودی سوار نشدن!

به گزارش "ورزش سه"، کارخانجات خودروسازی آئودی یکی از اسپانسرهای اصلی باشگاه بایرن مونیخ است و به همین علت بایرن مونیخ در تبلیغات این شرکت نقش مهمی بازی می‌کند. باشگاه بایرن به بازیکنان خود اطلاع داده که باید برای حضور در تمرینهای این تیم از اتوموبیل‌های آئودی خود استفاده کنند. به گزارش بیلد، کینگزلی کومان ستاره فرانسوی بایرن به خاطر نقض این دستور و حضور در تمرین با یک اتوموبیل مک‌لارن جریمه شده است.

 

1491340

 

استفاده از ماشین‌هایی به غیر از آئودی توسط بازیکنان بایرن پیش از این هم خبرساز شده است. چندی پیش ژروم بواتنگ با یک اتوموبیل مرسدس در بزرگراه تصادف کرد و عکس‌هایی هم از رانندگی نیکلاس سوله با فراری و کوتینیو با مرسدس منتشر شده بود که در همه موارد گفته می‌شد باشگاه بایرن مونیخ بازیکنانش را به این خاطر جریمه کرده است.

 

در تازه‌ترین اتفاق، روزنامه بیلد گزارش داد که کینگزلی کومان در حالیکه به یک اتوموبیل لوکس مک‌لارن به محل تمرین بایرن آمده توسط خبرنگاران شکار شده است.

 

1491341

 

بیلد می‌گوید در حالیکه ابتدا شایع شده بود که بایرن مونیخ کومان را به دلیل این اقدامش 50 هزار یورو جریمه خواهد کرد ولی این جریمه به او تحمیل نشده. در عوض مدیریت باشگاه او را توجیه کرده که نباید با اتوموبیلی به جز آئودی به محل تمرین تیم رفت و آمد کند.

 

به همین علت بود که کومان بلافاصله از این حرکتش عذرخواهی کرد و گفت:" می‌خواهم به این وسیله از باشگاه و آئودی عذرخواهی کنم که با اتوموبیل آئودی خودم به مجموعه تمرینی بایرن نیامدم. این کار اشتباه بود و من حالا متوجه آن شده‌ام".

 

کومان در ادامه صحبتهای خود با بیلد افزود:" از این گذشته اعلام می‌کنم که به زودی برای دیدار و امضا دادن به کارکنان کارخانه آئودی به کارخانه این شرکت در اینگول‌اشتات خواهم رفت تا توجه بیشتری به کارکنان آئودی جلب بشود".

 

1491339

 

بیلد می‌گوید نکته جالب اینجا است که علت اصلی استفاده نکردن کومان از ماشین آئودی خود، شکسته بودن آینه بغل خودرو بوده. یعنی بایرن درحالیکه بازیکنش را تنبیه کرده که او با توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی کار درست را انجام داده و با ماشین بدون آینه بغل رانندگی نکرده است.

 

دیدگاه‌ها