کد خبر : 1689016 | 22 خرداد 1399 ساعت 12:50 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: میلان دیگر آن میلان سابق نیست

زلاتان ابراهیموویچ با انتقاد از مدیریت باشگاه آث میلان می‌گوید میلان دیگر آن میلان سابق نیست.

زلاتان: میلان دیگر آن میلان سابق نیست

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ ستاره بزرگ سوئدی آث میلان با انتقاد از سبک مدیریتی این باشگاه می‌گوید "میلان دیگر آن میلان سابق نیست". انتقادات میلان به عنوان ناراحتی او از سبک مدیریتی ایوان گازیدیس مدیر اجرایی ارشد باشگاه تفسیر شده است.

 

1502310

 

بر اساس گزارشهای اخیر باشگاه آث میلان قصد دارد پیشنهاد گازیدیس درباره کاهش شدید دستمزد بازیکنان این تیم را اجرایی کند.  این در حالی است که میلان اخیرا اعلام کرد با درخواست بازیکنان این تیم که پنج روز قبل به باشگاه ارائه شده بود موافقت کرده است. بر اساس این درخواست بازیکنان میلان 50 درصد از دستمزدشان برای ماه آوریل را دریافت نمی‌کنند.

 

اما چندین رسانه ایتالیایی مدعی شدند که در جلسه چند روز پیش باشگاه و بازیکنان، زلاتان ابراهیموویچ انتقادات تندی به مدیریت باشگاه وارد کرده. کوریره دلو اسپورت مدعی شد زلاتان غیبت گازیدیس در هفته‌های اخیر را مطرح کرده و  به او تاخته است.

 

کوریره دلو اسپورت از قول زلاتان نوشت:" چرا این همه مدت غایب بودی و فقط 48 ساعت قبل از بازی نیمه‌نهایی جام حذفی پیدایت شد؟" اشاره زلاتان به بازی میلان و یوونتوس در نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا است که فردا برگزار خواهد شد.

 

این روزنامه ایتالیایی همچنین مدعی شد زلاتان در این جلس گفته:" این میلان دیگر آن میلان سابق نیست. هیچ چیزی قطعی نیست و همه سردرگم هستند".

 

 

دیدگاه‌ها