کد خبر : 1691574 | 04 تیر 1399 ساعت 17:55 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

بزرگترین مشکل رئال در راه کسب قهرمانی لالیگا

رئال مادرید فصل جاری با معضل حفظ صدرنشینی مواجه بوده و هر بار آن را به بارسلونا واگذار کرده است.

بزرگترین مشکل رئال در راه کسب قهرمانی لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید یکشنبه شب توانست با پیروزی مقابل رقیب خود رئال سوسیه داد برای اولین بار از ماه مارس به صدر جدول برود و حالا با توجه به پیروزی شب گذشته بارسا برابر بیلبائو، محکوم به شکست مایورکا در بازی امشب و بازگشت به صدر است.

 

 

1504783

 

 

رئالی‌ها البته در صورت برد در بازی امشب با بارسلونا هم امتیاز می‌شوند و فقط به دلیل نتایج بهتر در بازی رو در رو، در صدر قرار می‌گیرد. مشکل رئال اما چیز عجیبی است. آن‌ها نمی‌توانند حضور در صدر را تحمل کنند.


هفته اول، هفته ششم تا هشتم، از هفته بیست و یکم تا هفته بیست و چهارم و هفته بیست و ششم مقاطعی بوده که رئالی‌ها در صدر قرار داشتند و خیلی زود نیز آن را از دست داده اند. لالیگای امسال نشان داده رئالی‌ها با حفظ صدرنشینی مشکل دارند. به جز هفته اول، آن‌ها در دیگر دفعات، صدرنشینی خود را به بارسلونا تقدیم کرده‌اند.

 

 

1504444

 


نکته مهم و مثبت برای رئال، بازی‌های نسبتا آسان باقی مانده برای آن‌هاست. 8 بازی برای آن‌ها باقی‌مانده که 3 بازی از آن مربوط به دیدارهایی با تیم‌های پایین جدول و منطقه سقوط است. دو بازی حیاتی پیش روی رئال مقابل مایورکا و اسپانیول خواهد بود که به شدت نیاز به امتیاز دارند. دیدار هفته آخر رئال مادرید هم مقابل لگانس، در ورزشگاه رقیب خواهد بود که در صورت کشیدن جدال قهرمانی تا هفته آخر، بسیار مهم خواهد بود.

دیدگاه‌ها