کد خبر : 1691962 | 06 تیر 1399 ساعت 17:50 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

اتدی رابرتسون:

نه من که هیچ بازیکنی نمی خواهد از لیورپول برود

اندی رابرتسون مدافع اسکاتلندی لیورپول از تمایل خود و بازیکنان برای ماندن در لیورپول و کسب قهرمانی های بیشتر صحبت کرد.

نه من که هیچ بازیکنی نمی خواهد از لیورپول برود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته به لطف شکست سیتی از چلسی توانست هفت هفته به پایان لیگ برتر، عنوان قهرمانی را کسب کند. 30 سال بود که لیورپول نتوانسته بود قهرمان لیگ شود ولی یورگن کلوپ تیمی ساخت که توانست رویای هواداران لیورپول را برآورده کند.

 

 

1466331

 

 

شاگردان کلوپ فصل گذشته نیز 97 امتیاز کسب کردند ولی با یک امتیاز اختلاف نسبت به سیتی نایب قهرمان شدند اما فصل جاری تقریبا همه بازی های شان را پیروز شدند و با اختلافی 23 امتیاز و در پایان هفته 31 توانستند قهرمان شوند.

بسیاری معتقدند اگر همین تیم حفظ شود، لیورپول در سال های آتی بر تعداد قهرمانی هایش اضافه خواهد کرد.

 

اندی رابرتسون مدافع چپ اسکاتلندی لیورپول در مصاحبه با تاک اسپورت گفت:« برنامه ام این است که در لیورپول بمانم. تا 33 یا 34 سالگی اگر بتوانم همین کیفیت را حفظ کنم، می خواهم به فوتبالم در لیورپول ادامه دهم ولی باید دید در آینده چه رخ خواهد داد. 

 

 

1426587

 

 

نه من که هیچ بازیکنی دوست ندارد از لیورپول برود. اصلا چه دلیلی برای جدایی وجود دارد؟ لیورپول باشگاهی خاص است و در همین مدتی که عضو لیورپول هستم، متوجه شده ام که در چه تیم بزرگی بازی می کنم. من و خانواده ام شیفته زندگی در لیورپول هستیم و نمی خواهیم جای دیگری برویم.»

 

رابرتسون ادامه داد:« الان هیچ تیمی در دنیا بهتر از لیورپول نیست و هیچ کدام از بازیکنان قصد جدایی ندارند. ما تیمی جوان هستیم و می دانم که در 5 سال پیش رو، قهرمانی های بیشتری نیز کسب خواهیم کرد. ما قهرمان اروپا و لیگ برتر شده ایم و حالا دیگر فشار گذشته روی مان نیست. حس قهرمانی لیگ برتر فوق العاده است و نمی خواهیم این حس را فقط یک بار تجربه کنیم. با همین انگیزه پای به فصل بعد خواهیم گذاشت.»

 

دیدگاه‌ها