کد خبر : 1693983 | 15 تیر 1399 ساعت 18:53 | 54.8K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش ستاره بارسا به داوری بیلبائو-رئال(عکس)

آرتور ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا با قرار دادن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود به داوری دیدار اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید واکنش نشان داد.

واکنش ستاره بارسا به داوری بیلبائو-رئال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در چهارچوب رقابتهای هفته سی و چهارم لالیگا و در ورزشگاه سن مامس مهمان اتلتیکو بیلبائو بود؛ دیداری که مطابق انتظار برای تیم زین الدین زیدان بسیار دشوار پیش رفت اما آنها نهایتا با ضربه پنالتی سرخیو راموس به یک پیروزی ارزشمند دست یافتند تا کهکشانی ها با یک بازی و هفت امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا در صدر جدول قرار بگیرند.

 

تک گل رئال مادرید در مسابقه امروز روی یک ضربه پنالتی به ثمر رسید. جایی که بازیکن بیلبائو روی مدافع رئال مادرید یعنی مارسلو مرتکب خطا شد و داور به درستی خطای پنالتی تشخیص داد. سرخیو راموس پشت توپ ایستاد و به راحتی توپ را تبدیل به گل کرد.

 

 

1508797

 

 

چند دقیقه بعد از گل رئال مادرید، صحنه های جنجالی و بحث برانگیزب درون محوطه جریمه این تیم رخ داد؛ جایی که کف پای گلزن رئال یعنی سرخیو راموس روی مچ رائول گارسیا قرار گرفت اما داور هیچ اعتقادی به پنالتی نداشت. در واقع به نظر می رسید که VAR به این صحنه ورود کرده و برای بیلبائو پنالتی اعلام کند اما خبری از این موضوع نبود تا یک صحنه جنجالی دیگر در بازیگر رئال مادرید به وقوع پیوسته باشد.

 

آرتور ویدال، هافبک شیلیایی بارسلونا که پیش از این نیز شاهد اعتراض های اینستاگرامی او به داوری های بازی رئال بوده‌ایم، این بار نیز به قضاوت دیدار بیلبائو و رئال مادرید با قراردادن یک استوری و اموجی خنده واکنش نشان داد تا به این شکل اعتراض خود را نشان داده باشد.

 

 

 

1508821

دیدگاه‌ها