کد خبر : 1694180 | 16 تیر 1399 ساعت 15:20 | 15.1K بازدید | 3 دیدگاه

پس از حواشی داوری بیلبائو-رئال

سرمربی بارسا: روز به روز درکم از VAR کمتر می شود

کیکه ستین سرمربی بارسا نیز به جمع معترضان به وی ای آر اضافه شد.

سرمربی بارسا: روز به روز درکم از VAR کمتر می شود

به گزارش "ورزش سه"، داوری بازی روز گذشته رئال مادرید و بیلبائو بازتاب های فراوانی داشت. وی ای آر باعث شد تا رئال یک پنالتی به دست بیاورد و سرخیو راموس همان را به گل برتری تبدیل کرد؛ در حالی که سه دقیقه پس از گل رئال، صحنه ای مشابه درون محوطه جریمه رئال رخ داد اما این بار وی ای آر دخالت نکرد تا پس از بازی، رسانه های بارسلونا و و نیز بازیکنان بیلبائو به انتقاد تند از وی ای آر پرداخته و این سیستم را در خدمت رئال معرفی کنند.

 

 

1508797

 

 

برخی کارشناسان معتقدند خطای راموس پنالتی بود ولی برخی دیگر مثل کارشناس داوری مارکا معتقد است راموس بازیکن حریف را نمی دید و ناخواسته روی او خطا کرده پس نمی توانسته پنالتی باشد. عدم دخالت وی ای آر هم قابل توجیه است چون در برخورد دو بازیکن، توپی حضور نداشت.

حتی جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسا نیز پس از پیروزی تیمش برابر ویارئال گفت که وی ای آر به سود یک تیم خاص(رئال) کار می کند.

 

 

1509120

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی با ویارئال در مورد وی ای آر و جنجال داوری بازی بیلبائو-رئال گفت:« راستش را بخواهید، روز به روز درکم از وی ای آر و عملکردش کمتر می شود. معتقدم این سیستم برای رعایت انصاف در فوتبال آمده و قرار است کمکی برای داوران باشد ولی حالا فکر می کنم به اندازه کافی خوب نیست و درست عمل نمی کند.

پنالتی راموس روی رائول گارسیا؟ من به خیلی چیزها فکر می کنم ولی امروز نمی خواهم در مورد این قضایا حرف بیشتری بزنم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها