کد خبر : 1698159 | 04 مرداد 1399 ساعت 15:40 | 29.2K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای فرانسوی ها

کیلیان امباپه لیگ قهرمانان را از دست داد

طبق گزارش رسانه های فرانسوی احتمال رسیدن کیلیان امباپه به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار اندک پیش بینی می شود.

کیلیان امباپه لیگ قهرمانان را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دقیقه 30 بازی فینال جام حذفی فرانسه بین پی اس جی و سنت اتین اتفاق ناگواری برای کیلیان امباپه رخ داد. ستاره 21 ساله پی اس جی با خطای شدید لوییک پرین سرنگون شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

امباپه که از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود، با چشمانی اشک بار زمین را ترک کرد و در انتهای بازی با عصا در جشن قهرمانی تیمش حاضر شد.

طبق گزارش "صابر دسفارژ" خبرنگار فرانسوی، امباپه در مراسم دریافت مدال از دست رئیس جمهور فرانسه، "امانوئل ماکرون"، به وی گفته است که مچ پایش ترک برداشته اما دچار شکستگی نشده است. دسفارژ ادعا کرده است همین مصدومیت باعث خواهد شد او نتواند پی اس جی را در لیگ قهرمانان همراهی کند که قطعا خبر بدی برای پاریسی ها خواهد بود.

 

 

1514337

 

 

اکیپ و لوپاریزین نیز از احتمال اندک رسیدن امباپه به لیگ قهرمانان نوشته اند. پی اس جی 22 مرداد در یک چهارم نهایی باید به مصاف آتالانتا برود و در صورت پیروزی باید برابر برنده دیدار اتلتیکو-لایپزیش قرار بگیرد.

 

 

Kylian Mbappé injury in final mars PSG winning 13th French Cup ...

 

 

دور یک چهارم نهایی به بعد لیگ قهرمانان به صورت تک حذفی در لیسبون پرتغال به انجام خواهد رسید و دیدار نهایی نیز برای روز 2 شهریور پیش بینی شده است. بعید به نظر می رسد امباپه با مصدومیت مچ پا بتواند تا یک ماه دیگر آماده بازی شود.

 

توماس توخل سرمربی پی اس جی در نشست خبری پس از بازی در مورد شدت مصدومیت امباپه گفت:« در حال حاضر جوابی ندارم به این سوال بدهم. هر کسی که تصویر مصدومیت امباپه را دیده، نگران است و البته من هم نگران هستم. ما سابقه چنین مصدومیتی را در مورد تیلو کِرِر و نیمار داشته ایم و به ما ضربه هم زد.»

 

 

1514239

 

 

در دو سال گذشته نیمار بود که به دلیل مصدومیت، بازی های پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد و همین غیبت به ضرر پاریسی ها تمام شد و باید دید غیبت امباپه تا چه اندازه روی پی اس جی تاثیرگذار خواهد بود.

طبق گزارش فرانس اینفو، طی 48 ساعت آینده به طور دقیق وضعیت مصدومیت امباپه برای لیگ قهرمانان مشخص خواهد شد اما او قطعا دیدار برابر لیون در جام اتحادیه فرانسه را از دست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها