کد خبر : 1707631 | 23 شهریور 1399 ساعت 12:55 | 119.1K بازدید | 3 دیدگاه

معاون باشگاه از مذاکرات بی نتیجه می‌گوید:

علی کریمی گفت پیشنهاد مالی سنگین دارم و نمی‌آیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال می گوید که علی کریمی حاضر به مذاکره مستقیم نشده و اعلام کرده که قصد دارد به تیمی از حاشیه خلیج فارس برود.

علی کریمی گفت پیشنهاد مالی سنگین دارم و نمی‌آیم

به گزارش" ورزش سه" استقلال در حالی به قطر رفت که برخی از بازیکنان این تیم از سفر باز ماندند. یکی از آن ها احمد مددی معاون ورزشی باشگاه بود که البته مشکل او فرق داشت چرا که می گوید پاسپورتش مفقود شده است:"به طرز عجیبی پاسپورت من پای پرواز مفقود شد.پاسپورت دست سی آی پی فرودگاه بود. در سی آی پی همه امور برعهده آنهاست و مدارک را می‌گیرند و تمام کارها را انجام می‌دهند. من درگیر امور پرواز و ویزا بودم، بازیکنان هم در حال صرف صبحانه بودند. وقتی پاسپورت ها  بهمراه ویزا در حال توزیع برای سوار شدن بازیکنان و اعضای تیم بود، آقایی که مسوول این کار بود پرسید این کار به چه شکل انجام شود که گفتم اسم هر فرد خوانده شود و او سوار شود. بعد نیروی انتظامی به من گفت پاسپورت شما کو که گفتم دست مسوول سی آی پی است و که من دیدم رنگ آن آقا پرید! به طرز عجیبی بگویم مفقود شد یا سرقت شد که هر اسمی می شود روی آن گذاشته شود."


او افزود:"به جای سرپرست تیم قرار بود من بروم و کارها را من انجام داده بودم که متوجه شدم پاسپورتم نیست. خودم هم با بیست سال سابقه حضور در ورزش مانده ام. تلاش های ما به نتیجه نرسید. پلیس گذرنامه و سی آی پی و وارش صورت جلسه کردند و به اداره گذرنامه اعلام کردیم و دوستان گذرنامه هم نهایت همکاری را داشتند و من دوباره گذرنامه ام را گرفتم. اما ابهام من به قوت خود باقی است."


معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شرایط نقل و انتقالات باشگاه گفت:" بگذارید درباره بحث بازیکنان در یک فرصت دیگر صحبت کنم. همین حالا برای جذب منابع مالی آمده ام پیش یکی از اعضای شورای شهر. قصد داریم با یکی از اپراتورهای تلفن همراه قرارداد ببندیم تا بتوانیم تیم را تامین مالی کنیم. حتما در فرصت بعدی در این رابطه صحبت خواهم کرد."


مددی در پایان در مورد ماجرای علی کریمی هم گفت:" من با آقای امیرهوشنگ سعادتی بارها صحبت کردم که این بچه را بیاور صحبت کنیم. با خود سعادتی و با کریمی با واسطه.واسطه ای که شاید خوب نباشد اسمش را بیاورم. از طریق واسطه  ایشان عنوان کردند که من پیشنهاد مالی سنگین از کشورهای حاشیه خلیج فارس دارم و قرارداد نمی بندم. این شاید چندین مورد درخواست ما بوده از مدیربرنامه‌های ایشان که 4-5 دفعه حرف زدیم.البته با خود علی هیچ صحبتی نداشتم اما با مدیربرنامه‌هایش بارها و گفتیم آقا بالاخره بیا اینجا چشم در چشم حرف بزنیم اما تلاشهای ما بی نتیجه ماند.

دیدگاه‌ها