کد خبر : 1708181 | 25 شهریور 1399 ساعت 22:57 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

الهیدوس: چهره واقعی السد را نشان ندادیم

حسن الهیدوس کاپیتان السد تأیید کرد که تیم وی به شکل لازم در مقابل العین امارات ظاهر نشده است.

الهیدوس: چهره واقعی السد را نشان ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، دور سوم دیدارهای گروه D رقابت های لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز با یک دیدار آغاز شود که در این دیدار زیبا و جذاب، دو تیم العین و السد به تساوی 3-3 رسیدند.


در این دیدار العین 2 بار از حریف پیش افتاد که شاگردان ژاوی هر دو بار کار را به تساوی کشاندند و بونجاح موفق شد برای اولین بار السد را پیش بیندازد اما اشتباه بوعلام خوخی باعث شد این بازیکن دروازه خودی را باز کند و در پایان این بازی حساس و تماشایی با تساوی پر گل 3 – 3 به پایان رسید.


حسن الهیدوس کاپیتان السد پس از این دیدار و در گفتگو با رسانه ها گفت: ما در این دیدار برنده نشدیم چرا که چهره واقعی خود را نشان ندادیم. ما بهترین بازیکن ها را در اختیار داریم و توانایی ارائه بازی بهتری را داریم.

 

 

1527532

 


وی ادامه داد: ما کتمان نمی کنیم که با حریف قدرتمندی که العین است روبرو شده ایم، اما برای رسیدن به پیروزی در مسابقه بعدی تلاش خواهیم کرد.


وی افزود: متأسفانه 3 گل دریافت کردیم. ما باید از ابتدا تا سوت پایان در بهترین تمرکز قرار بگیریم. ما توانایی بازگشت بهتری به مسابقات را داریم.


با این تساوی، السد 5 امتیازی شد و العین توانست پس از 2 شکست، نخستین امتیاز خود در این رقابت ها را کسب کند. در صورت پیروزی یکی از تیم های النصر یا سپاهان در دیدار امشبشان، السد صدر جدول را از دست خواهد داد.

دیدگاه‌ها