کد خبر : 1709471 | 01 مهر 1399 ساعت 13:24 | 85.2K بازدید | 1 دیدگاه

علی کریمی در گریم جدید و بدون کت فوتبالی (عکس)

اسطوره فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در روزهای دوری از فوتبال قرار دارد و این در حالیست که قطعا دل هواداران برای او بیش از گذشته تنگ شده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی که کمتر تن به گفتگو می‌دهد، در قامت مربی ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبان فوتبالی داشت و نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی فرصت مناسبی بود تا اصحاب رسانه در انتظار پاسخ‌های مرد همیشه فراری از مصاحبه را دریافت کنند.

او اما بعد از پایان کار در سپیدرود رشت، بار دیگر از فوتبال فاصله گرفته و طی این مدت نیز به پیشنهادات خود پاسخ مثبتی نداده است. پیشنهاداتی که آخرین آن البته مربوط به باشگاه تراکتور و نیمکت مربیگری این باشگاه بعد از جدایی ساکت الهامی بود که کریمی اعلام کرد به دلیل برخی مشکلات قادر به پذیرفتن آن نیست.

 

کریمی که البته گاه و بیگاه با پیام‌هایی در صفحه شخصی خود در تلاش برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود است، هرچند دور و دورتر از فوتبال شده است اما دغدغه‌هایش همچنان فوتبالی و اجتماعی است.

 

1529729

 

1529728

 

شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها در پروژه جدید منهای فوتبالی‌اش زیر گریم مرتضی راه‌دان میکاپ آرتیست رفته و باید دید چه زمانی با کت و شلوار فوتبالی در کنار چمن حاضر خواهد شد. این جدیدترین ماجرای خارج از فوتبال علی کریمی است که در تصویر می‌بینید.

دیدگاه‌ها