کد خبر : 1717118 | 13 آبان 1399 ساعت 13:40 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

پتر چک: مندی را از سه سال پیش زیر نظر داشتم

پتر چک سنگربان اسطوره‌ای چلسی می‌گوید سال‌ها ادوارد مندی را دنبال می کرده و چلسی به پیشنهاد او این دروازه‌بان فرانسوی را به خدمت گرفته است.

پتر چک: مندی را از سه سال پیش زیر نظر داشتم

به گزارش "ورزش سه"، پتر چک اسطوره باشگاه چلسی که سال‌ها با پیراهن شماره یک این تیم می‌درخشید و در حال حاضر در پستی مدیریتی در این باشگاه مشغول به کار است می‌گوید سال‌ها ادوارد مندی دروازه‌بان جدید سنگالی این تیم را دنبال می کرده و چلسی به توصیه او بوده که مندی را به خدمت گرفته است.

 

1540707

 

پتر چک از ادوارد مندی به عنوان بهترین گزینه از میان فهرست نامزدهای خرید چلسی در پست دروازه بانی یاد کرد. مندی در ماه سپتامبر با قراردادی به ارزش 29 میلیون دلار از رن فرانسه به استمفوردبریج منتقل شد. مندی نقش مهمی در راه یابی رن به چمپیونزلیگ برای اولین بار در تاریخ این باشگاه ایفا کرد و در نهایت راهی چلسی شد.

 

با توجه به مغضوب شدن کپا آریسابالاگا در چلسی، مندی خیلی زود اعتماد فرانک لمپارد را جلب کرده و سنگربان اصلی او در هفته‌های اخیر بود. مندی در این چند هفته درخشش فوق العاده ای داشته و پنج کلین شیت پیاپی به ثبت رساند.

 

1540708

 

پتر چک که اخیراً اضافه شدن نامش به فهرست بازیکنان فرانک لمپارد سر و صدای زیادی ایجاد کرد درباره ادوارد مندی به روزنامه فرانسوی اکیپ گفت: " من سه سال و نیم است که مندی را دنبال می‌کنم. زمانی که او در رنس بازی می‌کرد. اولین بار کریستوف لیوشون او را به من معرفی کرد. ادوارد از آن زمان دائماً در حال پیشرفت بوده. وقتی تابستان گذشته متوجه شدیم برای رقابت با کپا و کابایرو به یک دروازه بان جدید نیاز داریم من چند اسم را پیشنهاد دادم که مندی یکی از آنها بود".

 

پتر چک در ادامه گفت: " من وقتی فهرستم را به باشگاه ارائه کردم گفتم که نفر اول این فهرست مندی است و باشگاه هم به توصیه من عمل کرد. مندی دروازه بانی است که با آرامش کار می‌کند و به هم تیمی‌هایش هم روحیه می‌دهد. او هنوز با کپا و کابایرو رقابت دارد و باید به تلاش برای ماندن در بالاترین سطح ادامه دهد".

 

 

 

دیدگاه‌ها