کد خبر : 1719617 | 27 آبان 1399 ساعت 15:10 | 36K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای ال چیرینگیتو

پرز به راموس؛ درک می کنم اگر از رئال بروی

فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید حاضر نیست به راموس پیشنهاد تمدید دو ساله ارائه دهد و کاپیتان ممکن است جمع کهکشانی ها را ترک کند.

پرز به راموس؛ درک می کنم اگر از رئال بروی

به گزارش "ورزش سه"، 45 روز تا نقل و انتقالات زمستانی باقیمانده و هنوز خبری از تمدید قرارداد سرخیو راموس با رئال مادرید نیست. در روزهای اخیر شایعات حاکی از آن بودند که هیچ تماسی بین باشگاه و رنه راموس ایجنت و برادر سرخیو راموس برقرار نشده اما در واقع اینطور نیست. از چند هفته پیش مذاکرات ابتدایی بین طرفین شروع شده ولی مشخص نیست که در نهایت وضعیت تمدید راموس به کجا خواهد رسید.

 

 

1544376

 

 

روز گذشته آاس خبر از پیشنهاد سه ساله با دستمزد 20 میلیون یورویی پی اس جی به راموس داد که البته در فرانسه تکذیبش کردند با این حال مشخص است که روند تمدید با راموس خوب پیش نمی رود و نمی توان هیچ احتمالی را دور از ذهن داشت.

 

شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو ادعای جالبی در مورد قضیه راموس مطرح شد. اینکه فلورنتینو پرز رئیس رئال در تماس تلفنی به راموس گفته است که اگر پیشنهاد خوبی از باشگاهی دیگر به وی ارائه شود، درک خواهد کرد که رئال را ترک کند.

 

 

1518690

 

 

پرز که به دلیل وضعیت بد اقتصادی ناشی از کرونا قادر به افزایش دستمزد کاپیتان تیمش نیست، به او پیشنهاد یک ساله قطعی به علاوه یک ساله مشروط داده بدون تغییر دستمزد اما راموس قرارداد دو ساله قطعی به علاوه یک ساله مشروط می خواهد و مورد اختلاف دو طرف نیز همینجاست. فعلا هر دو طرف سکوت اختیار کرده اند و باید دید در هفته های آتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها