کد خبر : 1723031 | 13 آذر 1399 ساعت 01:22 | 37.7K بازدید | 9 دیدگاه

فرنتس وارش 0 - 3 بارسلونا؛ قدرت نمایی بدون مسی

بارسلونا با ارائه نمایشی درخشان با سه گل فرنتس وارش را مغلوب کرد.

فرنتس وارش 0 - 3 بارسلونا؛ قدرت نمایی بدون مسی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا عملکرد درخشان خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل را استمرار بخشیده و موفق شد با برتری با سه گل در خانه فرنتس وارش به پنجمین پیروزی متوالی خود دست پیدا کند.

 

در همان دقایق ابتدایی و روی حرکت خوب سرجینیو دست بود که بارسلونا صاحب فرصت برای زدن گل اول شد، اما ضربه مارتین برایثوایت در دهانه دروازه تبدیل به گل نشد.

 

1549730

 

اما در دقیقه 14 بارسلونا به گل اول دست یافت. روی ارسال دقیق یوردی آلبا از سمت چپ بود که آنتوان گریزمان با یک ضربه پشت پای تماشایی و فوق العاده موفق شد گل اول بارسلونا را به ثمر برساند.

 

حملات بارسلونا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 19 به گل دوم هم دست یافت. این بار روی ارسال زمینی عثمان دمبله از سمت چپ بود که مارتین برایثوایت با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرده و زننده گل دوم لقب گرفت.

 

1549731

 

طوفان بارسلونا ادامه یافت و این تیم در دقیقه 29 و با متوقف شدن مارتین برایثوایت در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد که عثمان دمبله این موقعیت را تبدیل به گل سوم تیمش کرد.

 

در اواخر نیمه اول و با پاس خوب گریزمان بود که بارسلونا تا آستانه زدن گل سوم نیز پیش رفت، اما تکل فریمپانگ در مقابل برایثوایت دروازه را نجات داد و نیمه نخست با برتری 0-3 بارسلونا به اتمام رسید.

 

فرنتس وارش در اوایل نیمه دوم فرصت خوبی برای جبران یکی از گل های خورده داشت، اما ضربه سیگر در مقابل دروازه با فاصله کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 57 عثمان دمبله با استارتی تماشایی مسافت قابل توجهی را طی کرده و می توانست گل چهارم بارسلونا را به ثمر برساند، اما ضربه او به تور کناری دروازه حریف برخورد کرد.

 

دقایقی بعد و روی پاس ریکی پویگ بود که باز هم دمبله صاحب موقعیت برای باز کردن دروازه فرنتس وارش شد، اما ضربه پای راست او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه حملات بارسلونا تبدیل به گل نشد و در نهایت این تیم با تکیه بر همان سه گل نیمه نخست فرنتس وارش را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها