کد خبر : 1723616 | 16 آذر 1399 ساعت 12:30 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش بزرگ یونایتد برای فرناندس؛ دستمزد دو برابر

میرر می‌گوید منچستریونایتد قصد دارد برای پاداش دادن به برونو فرناندس با او قراردادی جدید امضا کرده و دستمزدش را دو برابر کند.

پاداش بزرگ یونایتد برای فرناندس؛ دستمزد دو برابر

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی میرر با انتشار خبری اختصاصی مدعی است باشگاه منچستریونایتد که از درخشش برونو فرناندس ستاره پرتغالی جدیدش بسیار راضی است برای پاداش دادن به او قصد دارد با برونو قراردادی جدید امضا کرده و دستمزد او را به دو برابر افزایش دهد.

 

1550756

 

فرناندس در ماه ژانویه گذشته با قراردادی بلندمدت به یونایتد منتقل شد ولی حالا که هنوز یک سال از قرارداد او نگذشته شیاطین سرخ از او چنان راضی هستند که می خواهند در قراردادی جدید دستمزد او را دو برابر کنند. او در ماه ژانویه با مبلغ 47 میلیون پوند از اسپورتینگ به یونایتد منتقل شد و تا امروز مهمترین بازیکن یونایتد در این فصل بوده است.

 

فرناندس تا اینجا در 37 بازی برای یونایتد 22 گل زده و 14 پاس گل داده است. از قرارداد چهار سال و نیمه فرناندس با یونایتد تنها یازده ماه گذشته.

 

1550754

 

اما یونایتد برای راضی کردن هر چه بیشتر این ستاره پرتغالی قصد دارد دستمزد او را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. فرناندس در حال حاضر هفته‌ای 100هزار پوند دستمزد می‌گیرد و میرر می‌گوید یونایتد قصد دارد دستمزدش را به 250هزار پوند در هفته افزایش دهد.

 

 

دیدگاه‌ها