کد خبر : 1723634 | 16 آذر 1399 ساعت 13:59 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

ابراهیم صادقی: رویای آژاکس ایرانی را دارم

سرمربی سایپا می‌گوید که برای تیم رویای آژاکس ایرانی را دارد.

ابراهیم صادقی: رویای آژاکس ایرانی را دارم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در خصوص این بازی گفت: رویاهای بزرگی برای باشگاه سایپا داریم و در آن مسیر حرکت می‌کنیم، به تیممان خیلی امیدوارم و مطمئنم که هم می‌توانیم فوتبال زیبایی بازی کنیم و هم نتایج خوبی بگیریم. فکر کنم بازیکنانی که فصل پیش به آن ها فرصت دادیم الان شرایط خوبی دارند، همچنین بازیکنانی که جدید خریده ایم. به امید خدا می‌خواهیم یک الگوی خوبی برای فوتبال کشورمان باشیم، هزینه زیادی نمی‌کنیم، به تیم های پایه اهمیت می‌دهیم و به شعار ساختن به جای خرید عمل می‌کنیم.

 

وی افزود: تیم مس رفسنجان یک تیم خیلی خوب است که فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند، ما بازی های این تیم را دیده ایم اما باتوجه به این که بازی در زمین خودمان است، به سه امتیاز فکر می‌کنیم تا روند رو به رشد را حفظ کنیم.

ابراهیم صادقی درباره وضعیت خط حمله مس گفت: بازی هایی که ما از این تیم دیدیم، هم فوتبال خوبی بازی می‌کنند و هم موقعیت به وجود می‌آورند و رتبه شان در جدول نباید تیمما را گول بزند. مطمئنم اگر غافل شویم از این تیم، می‌توانند بازی خوبی را ارائه کنند و روز سختی را رقم بزنند.

 

صادقی درباره هدف تیمش عنوان کرد: هدف ما این است که بازی به بازی بهتر شویم، در ضمن با حمایت مدیریت باشگاه می‌توانیم جوانان خوبی را معرفی کنیم. من 21 سال با سایپا بودم و قهرمانی و سهمیه و وسط جدول و مدعی سقوط را تجربه کردم، سایپا نباید هدف اولش قهرمانی باشد، باید تیمی قابل احترام باشد و سازندگی را در فوتبال ایران انجام دهد. من برای سایپا رویای آژاکس ایرانی را دارم، تیمی که که روزی بازیکنانش در تیم های بزرگ بازی کنند و من به آن ها افتخار کنم. مطمئنم با برنامه ریزی و صبوری به این هدف می‌رسیم.

 

سرمربی سایپا درباره داوری اظهار داشت: همانطور که لیگ در قسمت بازیکن و مربی جوان می‌شود، در قسمت داوری هم همینطور است. من همیشه از داوری حمایت کردم اما این یک ایراد است که داوران جوان از تیم های کم هوادار شروع می‌کند. اما مطمئنم که فردا داور عملکرد خوبی خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها