کد خبر : 1723648 | 16 آذر 1399 ساعت 14:37 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

تا آخر کرونا در بنیان دیزل

منصوریان و پاسخ به ابهامات درباره کاپیتان مسعود

سرمربی تراکتور ابراز امیدواری کرد که نتیجه بازی با مس در سه بازی خانگی آتی تیمش هم تکرار شود.

منصوریان و پاسخ به ابهامات درباره کاپیتان مسعود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی هفته پنجم تیمش مقابل فولاد حضور یافت. صحبت های وی را در این نشست بخوانید:

 

منصوریان که صحبت های خود را با سلام و احوال پرسی به زبان ترکی آغاز کرد، در این خصوص گفت: قول داده ام که ترکی را خیلی زود یاد بگیرم. با توجه به اینکه در محله ترک ها بزرگ شده ام، بیس کار را بلد هستم و خیلی زود می توانم حداقل نصف کنفرانس های خبری ام را به زبان ترکی صحبت کنم.

 

امیدوارم در ابتدا بازی بدون حاشیه‌ای داشته باشیم

به آقای آذری بابت این تیم خوب تبریک می گویم و امیدوارم میزبان خوبی برای فولاد باشیم. بازی سختی خواهیم داشت. البته همه بازی ها سخت هستند به خصوص برای تیم هایی مثل ما که پرهوادار هستند. بازی ها از رونق هوادار خارج شده و تبدیل به بازی های سطح بالای دوستانه شده اند. فولاد با شرایط خاصی فوتبال بازی می کند و با شرایط خاصی هم تیم‌ شان را هدایت می‌ کنند که امیدوارم در ابتدا بازی بدون حاشیه ‌ای داشته باشیم.

 

نهایت احترام را به میهمان مان می گذاریم

بعد از بازی با مس من و آقای ربیعی ده دقیقه باهم گپ می زدیم. جا دارد از این تریبون از مسئولان صنعت مس رفسنجان که هتل را با ما نصف کرده و شرمنده میزبانی شان کردند، تشکر کنم امیدوارم که در تبریز میزبان خوبی برایشان باشیم. ما نهایت احترام را به میهمان مان می گذاریم و دوست داریم با کمترین حواشی سه امتیاز را در خانه نگه داریم و حریف را به عنوان دوست و برادر بدرقه کنیم.

 

سعی می کنیم با تمام وجود از حواشی بازی کم کنیم

سعی می کنیم با تمام وجود از حواشی بازی کم کنیم. تیم داوری خوبی برای این بازی خواهیم داشت. به ویژه آقای اکبریان که شجاعت شان را در بازی با پرسپولیس دیدم. به طور کلی تیم داوری محکمی هستند و انشالله که بازی خوبی داشته باشیم. آقای کامرانی فر هم که مسئول داوران هستند، هم دوره ای من و مربی تیم حریف هستند.

 

انرژی خوبی به اردوی تیم مان اضافه شده است
 بعد از بازی رفسنجان انرژی خوبی به اردوی تیم مان اضافه شده است. امیدوارم نتیجه بازی با مس تکرار شود و بتوانیم در بازی های خانگی که در پیش داریم نهایت امتیازات را کسب کرده و تیم را به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسانیم. با توجه به صبر و تحملی که نسبت به ما دارند من برد مس را به هواداران و خانواده های بازیکنان تقدیم کردم.

 

تا پایان کرونا در بنیان دیزل بازی می کنیم

یادگار امام بدون تماشاگر خیلی ما را از لحاظ روحی اذیت می کند. ورزشگاه غول پیکری که خالی است ما را از لحاظ روحی بیش از حریف تحت فشار قرار می دهد. فعلا تا زمانی که کرونا شرش را کم نکرده در بنیان دیزل بازی خواهیم کرد. انشالله بعد از پایان کرونا به یادگار بازخواهیم گشت.

 

مسعود از هفته آینده به تیم مان اضافه خواهد شد

دو مصدوم در چمن مصنوعی داریم که یادگار مازندران است. دو بازیکن کرونایی هم داریم که فکر می کنم امروز یکی شان منفی خواهد شد. در مورد مسعود شجاعی هم سوالات زیادی شده است. او مصدومیت جزئی دارد و نمی خواهیم ریسک کنیم و از او استفاده کرده و باعث جدی شدن مصدومیتش شویم. انشالله مسعود از هفته آینده به تیم مان اضافه خواهد شد. جوانان خوبی در تیم داریم و میل به یاد گرفتن و تلاش را در آنها می بینیم. در ماه بهمن، اسفند و فروردین این جوانان دست تیم را خواهند گرفت. اعتقاد من این است هر جا که رفتم پنج یا شش بازیکن جوان را به فوتبال اضافه کنم.

دیدگاه‌ها