کد خبر : 1726358 | 29 آذر 1399 ساعت 16:53 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

ضربه پنالتی، تنها رقیب حامد لک در آسیا

حامد لک در بازی فینال، باز هم در جریان بازی دروازه اش باز نشد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و اولسان هیوندای لحظات حساس و نفس گیری در ثانیه های پایانی نیمه نخست داشت که در دقیقه پایانی نیمه اول، هر دو تیم یک بار به گل رسیدند.


پس از اینکه عبدی در دقیقه 45 توانست دروازه جو سو هوک را باز کند و نخستین گل تاریخ پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا را وارد دروازه حریف کند، اولسانی ها خیلی زود به بازی برگشتند و صاحب یک ضربه پنالتی شدند.


جونیور نگرائو که در دیدارهای قبلی دو بار از روی نقطه پنالتی توانسته بود دروازه حریفان را باز کند، پشت این ضربه ایستاد. حامد لک دست مهاجم برزیلی و کهنه کار اولسان را خواند و با پرشی زیبا به سمت چپ، ضربه پنالتی را مهار کرد ولی در برگشت توپ به جونیور رسید و او دروازه خالی را باز کرد.


جونیور که در دو مورد قبلی حتی موفق شده بود دروازه بانان ویسل کوبه و بیجینگ گوان را فریب دهد، این بار در مرحله نخست مغلوب حامد لک شد ولی در ریباند این جونیور بود که دروازه لک را باز کرد.
در نیمه دوم نیز اشتباه عجیب مهدی شیری باعث شد تا عبدالله حسن محمد داور قطری مسابقه با کمک VAR یک پنالتی ساده به سود اولسان هیوندای اعلام کند و جونیور این ضربه را نیز وارد دروازه پرسپولیس کرد تا بازی دو بر یک به سود اولسان شود.

 

1555031

 

1555032

 

1555030

 

1555029

 


حامد لک پیش از دیدار فینال و در این رقابت ها، تنها دو بار دروازه اش باز شده بود که هر دو بار نیز عبدالرزاق حمدالله و موز علی بازیکنان النصر و الدحیل از روی نقطه پنالتی به لک گل زده بودند و حالا جونیور نیز تنها از روی نقطه پنالتی موفق به شکست دادن لک شده است.


حامد لک که در ابتدا خریدی باب میل هواداران پرسپولیس نبود، در رقابت های لیگ قهرمانان امسال، عملکرد خیره کننده ای داشت و با 5 کلین شیت در 7 دیدار، در میان تمامی دروازه بانان نامدار آسیا، در صدر بهترین گلرهای لیگ قهرمانان قرار گرفت.


علاوه بر این، لک تا قبل از فینال 17 سیو نجات بخش در درون دروازه تیم یحیی گل محمدی داشت و با مهار پنالتی مایکون مدافع برزیلی النصر، توانست تیمش را به دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برساند.
شاید اگر مدافعین پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و در درون محوطه جریمه با دقت بیشتری بازی می کردند و اینقدر راحت به حریفان پنالتی نمی دادند، هیچ بازیکنی در لیگ قهرمانان آسیا توانایی باز کردن دروازه لک در جریان بازی را نداشت.

 

دیدگاه‌ها