کد خبر : 1744683 | 29 اسفند 1399 ساعت 13:40 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

پل اسکولز؛

هشدار به دخیا؛ هندرسون شماره 1 را تصاحب کرده است

پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد، ضمن استقبال از تعویض دو دروازه‌بان یونایتد، به داوید دخیا هشدار داد که دین هندرسون، دروازه بان جوان شیاطین سرخ، جای او را در این تیم گرفته است.

هشدار به دخیا؛ هندرسون شماره 1 را تصاحب کرده است

به گزارش "ورزش سه"، پل اسکولز معتقد است که اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از درخشش دین هندرسون در فرصتی که در غیاب دخیا به دست آورد، همچنان به استفاده از این دروازه بان جوان ادامه خواهد داد.

اسکولز می گوید که هندرسون وظایف دروازه بانی در منچستریونایتد را در مشت گرفته است و همچنین به دخیا هشدار داد که باید با این موضوع که در آینده نقش حاشیه ای تری در این تیم خواهد داشت، کنار بیاید.

داوید دخیا، دروازه بان باسابقه منچستریونایتد، در هفته های گذشته برای تولد اولین فرزندش به اسپانیا سفر کرد و به این ترتیب دروازه خود را تسلیم دین هندرسون کرد.

 

1583729

 

نام دخیا برای بازی برگشت برابر میلان در لیگ اروپا در فهرست بازیکنان یونایتد قرار داشت اما سولسشر ترجیح داد او را روی نیمکت نشانده و از هندرسون جوان در این مسابقه استفاده کند. هندرسون اکنون در هفت مسابقه گذشته خود شش کلین شیت بار کلین شیت کرده است.

اسکولز در باره نبردی که بر سر پوشیدن پیراهن شماره یک شیاطین سرخ در جریان است، گفت: "فکر می کنم فعلا هندرسون شماره یک یونایتد باشد. به نظرم او این جایگاه را تصاحب کرده است.

به نظرم داوید خوش شانس بود که بعد از بازی برابر اورتون جایگاه خود را نگه داشت. او مرتکب چندین اشتباه شد و می توانست خیلی بهتر باشد. نه اینکه اشتباهات خیلی فاحشی باشند اما من با حضور هندرسون درون دروازه یونایتد احساس اطمینان بیشتری دارم. به نظر کمی راحت تر می رسد.

 

1583728

 

نمی خواهم که علیه داوید حرف بزنم، داوید دروازه بان فوق العاده ای برای یونایتد بوده است، او درخشان و عالی بوده و هنوز هم می تواند در آینده درخشان و عالی باشد، اگر دین فرصت را از او نگیرد.

من فقط فکر می کنم که زمان آن رسیده که به هندرسون چندین بازی فرصت بدهیم و ببینیم او چطور کار می کند. او برای تیم ملی انگلیس هم انتخاب شده و فکر می کنم که او اگر بتواند آمادگی خود را حفظ کند، احتمالا دروازه بان شماره یک انگلیس هم باشد.

او در اولین بازی مرتکب یک اشتباه شد، می دانیم، اما او توانست شخصیت خوبی از خود نشان داده و پس از آن اشتبه دوباره برگردد. او واقعا خونسرد و آرام بوده و هر کاری که لازم بوده انجام بدهد را انجام داده و دروازه بان خیلی مطمئنی بوده است."

دیدگاه‌ها