کد خبر : 1750244 | 30 فروردين 1400 ساعت 16:19 | 54.8K بازدید | 12 دیدگاه

کلیدی که قفل مسابقه را باز کرد؛

پیشکش فرهاد به نادری؛ برو پشت دفاع!

توصیه کلیدی مجیدی به نادری باعث شد تا آبی ها نیمه اول را برنده به رختکن بروند.

پیشکش فرهاد به نادری؛ برو پشت دفاع!

به گزارش "ورزش سه"، استقلال موفق شد با یک نمایش موفق دیگر الشرطه عراق را شکست دهد تا خیلی زود مجموع امتیازات خود را به 6 برساند. اخراج زودهنگام کاظم به همان اندازه که معادلات نماینده عراق را به هم زد باعث شد تا آبی ها نیز برای دقایق زیادی دچار مشکل شوند.


قفل این بازی اما با توصیه مجیدی در دقایق پایانی نیمه اول باز شد؛ وقتی که نفوذ قائدی و نادری، گل اول استقلال را رقم زد تا آبی ها از یک دردسر بزرگ، فرار کنند.


اتفاق جالب این مسابقه اما دقایقی قبل از گل رقم خورد؛ زمانیکه آبی ها برای باز کردن دروازه الشرطه به مشکل خورده بودند و محمد نادری که برای نوشیدن آب کنار زمین آمده بود، برابر لنز دوربین های تلویزیونی شنونده صحبت های مجیدی شد.


فرهاد مجیدی کمتر از 10 دقیقه قبل از گلزنی آبی ها در کنار خط توصیه ای کلیدی به نادری داشت و آنگونه که لب خوانی از روی تصاویر تلویزیونی نشان می دهد، خطاب به نادری گفت: " فقط برو پشت دفاع. از اول گفتیم".

 

1592654

 


استقلالی ها که برای نفوذ از عمق به مشکل برخورده بودند، در نهایت لحظاتی بعد موفق شدند با حمله به کناره های زمین و استفاده از فضای پشت دفاع تیم الشرطه، گل اول را به ثمر برسانند.


همزمانی توصیه مجیدی با گلزنی نادری باعث شد تا این موضوع در ساعات بعد از مسابقه، تبدیل به یکی از ویدئوهای پر بازدید شود و عبارت به کار برده شده از سوی مجیدی به عنوان کلید باز شدن قفل مسابقه تلقی شود.


آبی های تهرانی که حالا با مجیدی از روزهای سخت میانه فصل عبور کرده اند، فرصت کمی برای دیدار با نایب قهرمان سوپر لیگ قطر دارند و اگر نمی خواهند کار صعود آنها به اما و اگر کشیده شود، در این دیدار نیز باید هر سه امتیاز را هدف قرار دهند.

دیدگاه‌ها