کد خبر : 1752804 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 16:22 | 23.4K بازدید | 3 دیدگاه

محرومیتم اغراق آمیز است

کومان: مطمئنم با 5 برد دیگر قهرمان می شویم

سرمربی هلندی بارسا اطمینان دارد که اگر تیمش 5 بازی بعدی را پیروز شود، در نهایت قهرمان لالیگا خواهند شد.

کومان: مطمئنم با 5 برد دیگر قهرمان می شویم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از شکست خانگی عجیب برابر گرانادا فردا باید در مستایا برابر والنسیا قرار بگیرد. این یکی از 5 فینال پیش روی بارسا محسوب می شود. تنها 5 هفته به اتمام لالیگا باقیمانده و بارسا پس از اتلتیکو و رئال در رده سوم قرار دارد.

 

 

1596952

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا که به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل گرانادا در دو بازی بعدی تیمش نمی تواند روی نیمکت بنشیند، گفت:« درست است که در همه بازی ها مالکیت توپ دست ماست و شانس های گل زیادی خلق می کنیم ولی مسلما باید در برخی زمینه ها بهتر شویم. از زمانی که با سه مدافع بازی می کنیم، شانس های گل خطرناک کمتری روی دروازه ما ایجاد می شود ولی گرانادا روی دو توپ به ما دو گل زد و هرگز نباید چنین اتفاقی تکرار شود.

نباید به حریفان فضا بدهیم و باید تمرکز مدافعان بیشتر شود. فردا برابر والنسیا انتظار یک بازی دشوار را دارم. توپ قطعا در اختیار ما خواهد بود و باید از این مالکیت، بهتر استفاه کنیم.»

 

لالیگا:« باخت به گرانادا واقعا ناامید کننده بود و فرصت بسیار خوبی برای صدرنشینی از دست رفت اما زمانی برای غصه خوردن نداریم. هنوز در کورس قهرمانی هستیم و باید بهتر کار کنیم. معتقدم تیم از لحاظ ذهنی آماده است.»

 

اخراج برابر گرانادا:« باشگاه درخواست فرجام داده چون معتقدم محرومیت دو جلسه ای اغراق آمیز است. اگر واقعا به داور چهارم توهین کرده بودم، 20 جلسه محرومم می کردند. فردا روی نیمکت نیستم ولی دستیارانم حضور خواهند داشت.»

 

 

1596518

 

 

شرط قهرمانی:« به عنوان مربی همیشه مسئول همه اتفاقات تیم هستم. چه ببریم و چه ناکام باشیم، من اولین نفر برای پاسخگویی هستم.

4 تیم شانس قهرمانی دارند و اینجا اگر اشتباه کنید، به سختی تاوان پس خواهید داد. من همین جا می گویم که اطمینان دارم اگر 5 بازی بعدی را پیروز شویم، قهرمان خواهیم شد.

خوشبختانه در تیم بازیکنان باتجربه و قدیمی خوبی داریم که می توانند به تیم جوان شده ما در این 5 بازی کمک کنند تا با فشارها کنار بیایند. هر زمان مشکلی به وجود بیاید، ابتدا با کاپیتان ها حرف می زنم و سپس تصمیم می گیرم. من روی کمک این دسته از بازیکنان حساب کرده ام. تیم را چه از لحاظ بدنی و چه ذهنی در شرایط خوبی می بینم. همین فشارها روی اتلتیکو و رئال نیز وجود دارد.»

 

دیدگاه‌ها