کد خبر : 1752986 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 14:42 | 50K بازدید | 8 دیدگاه

قهرمانی قطعی بود اگر....

شاهکار رونالد کومان؛ ابهت نوکمپ از بین رفت!

بارسلونا در فصل جاری نتوانسته از بازی های خانگی خود استفاده لازم را ببرد در غیر این صورت همین حالا قهرمانی اش قطعی شده بود.

شاهکار رونالد کومان؛ ابهت نوکمپ از بین رفت!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، تا پنجشنبه گذشته و پیش از شروع دیدار بارسا و گرانادا در نوکمپ، همه چیز برای کسب قهرمانی لالیگا در مشت آبی اناری ها بود. بارسلونا می توانست با کسب سه امتیاز صدرنشین لالیگا شود و سرنوشتش را در دست بگیرد. بارسا نیمه اول را با تک گل لیونل مسی برنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم روی دو غافلگیری و اشتباه دفاعی، گرانادا دو گل زد و بارسا در عین ناباوری شکستی خانگی را تجربه کرد.

تیمی که می توانست صدرنشین باشد، به رتبه سوم سقوط کرد و حالا باید منتظر لغزش رقبا باشد و خودش نیز 5 بازی پیش رو با برد پشت سر بگذارد.

 

 

1597219

 

 

بارسلونا در فصل جاری فاکتور مهم بازی خانگی را تا حد زیادی از دست داده و در نوکمپ امتیازات عجیبی را واگذار کرده است.

تا به اینجا بارسلونا 14 امتیاز خانگی را از دست داده که هر کدام شان می توانستند در این مقطع حساس از فصل به کار این تیم بیایند.

از 17بازی خانگی بارسا تا به اینجای فصل، بارسا توانسته 11 بازی را پیروز شود، در 4 بازی برابر سویا، والنسیا، ایبار و کادیز مساوی کرده و به رئال و گرانادا نیز باخته است.

 

 

1596909

 

 

بارسا 37 امتیاز در نوکمپ گرفته و 14 امتیاز از دست داده است. سوای شکست خانگی در ال کلاسیکو، به خصوص باخت اخیر به گرانادا و تساوی دقیقه 90 برابر کادیز، بیش از همه تلخ بودند.

از فصل 04-2003 با فرانک رایکارد روی نیمکت سابقه نداشت بارسا در چنین مقطعی از فصل از بازی های خانگی، چنین امتیازات اندکی کسب کرده باشد. بارسلونای رایکارد هشت برد، شش تساوی و سه شکست خانگی را تجربه کرده بود(30 امتیاز)

 

 

دیدگاه‌ها