کد خبر : 1753524 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 15:30 | 30.4K بازدید | 4 دیدگاه

درودگر: مگر شستا خدای ناکرده نزول خوار است؟

توضیحات تکمیلی صادق درودگر درباره ماجرای ساختمان فدراسیون فوتبال زوایای پنهانی از این بحث را روشن می کند.

درودگر: مگر شستا خدای ناکرده نزول خوار است؟

صادق درودگر رئیس سابق کمیته بازاریابی فدراسیون در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره کشمکش های میان فدراسیون فوتبال و شرکت شستا در توضیحات تکمیلی اظهار داشت: در دفاتر قانونی فدراسیون و دفاتر قانونی شستا که قابل ارائه به دیوان محاسبات است بدهی فدراسیون را 25 میلیارد نشان داده است.وقتی این تسویه حساب صورت گرفته است مگر خدای ناخواسته شرکت شستا نزول خوار است که پول بیشتری دریافت کند؟


وی افزود:از سوی دیگر،فدراسیون با توجه به مصوبه ستاد تحریم در بحث رفع تعهدات ارزی  شرکت شستا ورود داشت و در واقع در این بحث هم فدراسیون بود که کمک کرد تا تعهدات ارزی این شرکت مرتفع شود.

 

درودگر همچنین گفت:در روز نخست شستا که فدراسیون فوتبال را نمی شناخته که قرض بدهد.بر اساس مصوبه ستاد تحریم و پیگیری وزارت ورزش و جوانان این مبلغ را به دلیل تحریم ظالمانه مصوب کردند به فدراسیون بدهند و پس از اینکه از فیفا گرفتیم آن را پس بدهیم.متولی هم وزارت ورزش شد.


وی ادامه داد:از سوی شرکت شستا،آن زمان 22 میلیارد پول پرداخت شد.پس از آن جلسات بسیار خوبی داشتیم و مقرر شد از محل قراردادهای تبلیغاتی این هزینه مستهلک شود.پنج جلسه کارشناسی و سه جلسه حقوقی برگزار شد.ولی متاسفانه با جوسازی که صورت پذیرفت و یک سری از افراد رسانه ای که الان هم در فدراسیون مسئولیت دارند،یکی؛دو نماینده مجلس که با مسئولان دولت و شستا درگیری سیاسی داشتند علی رغم اینکه مصوبات وجود داشت و رایتل قرارداد تبلیغاتی را منعقد کرد و فقط منتظر حضور آقای تاج بودیم که از جلسه فیفا برگردند،اما این جوسازی ها باعث شد شستا عطایش را به لقایش ببخشد.


عضو هیات رئیسه سازمان لیگ افزود:چنین اتفاقی بین 211 کشور فیفا سابقه ندارد.همه ما برای منافع ملی کشورمان تلاش می کنیم.اینطور نمی شود یک آدم طلبکار دنبال خانه فردی برود و خانه اش را توقیف نمی کند.این هم درست نیست که موضوعات را مرتب گردن فدراسیون قبلی که 18 ماه پیش رفته یا سرپرست بعد از آن بیاندازیم.مدیریت جدید با آگاهی به فدراسیون آمده  و  باید مسائل را با قدرت پیگیری کند.


 
درودگر تصریح کرد:فدراسیون فوتبال حدود 9 میلیون یورو در فیفا منابع داشته است.آیا امکان وارد کردن این پول را داشته است؟همه ما یک مسئولیت داریم و در یک کشتی هستیم و نباید آن را سوراخ کنیم.اصل حرکت ما باید در جهت منافع ملی باشد.مردم عزیز کشورمان،فوتبالدوستان و هواداران پرسپولیس نگران هستند.همه فوتبال را تحت فشار گذاشتند که به خاطر کرونا لیگ برگزار نشود.اما لیگ مسابقات را برگزار کرد و خدمات ارائه داد.اگر فدراسیون فوتبال ساختمان نداشت،وزارت ورزش باید به فدراسیون ساختمان می داد. بروید ببینید رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن قبل از جام جهانی چه گفت و چه درآمدهای سرشاری در حوزه لجستیکی از دولت گرفت.

دیدگاه‌ها