کد خبر : 1754699 | 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:03 | 69.2K بازدید | 1 دیدگاه

در دو هفته باقی مانده هم باید پیروز شویم 

طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!

شب گذشته و در بازی فارنسه شب به یاد ماندنی برای مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو بود. به این دلیل که او ستاره انگشت نمای میدان بود. در شبی که تیمش 5-1 حریف را شکست داد.

طارمی: از تیم حریف تشکر می کنم!

به گزارش "ورزش سه"، خلق دو موقعیت گل و هم چنین به ثمر رساندن دو گل بدین معنی بود که مهدی طارمی بیشترین نقش را در پیروزی 5-1تیمش در هفته ی سی و دوم لیگ برتر پرتغال داشت. اگر چه پورتو شانسی برای قهرمانی در این فصل از بازی ها ندارد اما مهدی طارمی در جدول گل زنان شمار گل های خودرا به عدد 15 رساند و در جدول بهترین پاسورهای لیگ برتر پرتغال هم با رسیدن به عدد 9 در صدر قرار گرفت و این موقعیت فردی کوچکی برای مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیست. حالا اینروزهای خوب می تواند با درخشش در بحرین و صعود به جام جهانی 2022 بهمراه تیم ملی فوتبال ایران تکمیل شود. 

 

مهاجم ایرانی پورتو به بهانه ی نمایشی که در بازی با فارنسه داشت به عنوان بهترین بازیکن زمین برگزیده شد اما نکته ی جالب در مصاحبه ی مهدی طارمی بود. او در مصاحبه وید ئویی بعد از بازی از تیم حریف به خاطر ارایه بازی رو به جلو تشکر کرد، در حالی که تیم حریف می توانست در برابر پورتو ارایه گر بازی دفاعی باشد و کار را برای پورتو برای به ثمر رساندن گل سخت کند. 

 

مهدی طارمی در خصوص بازی گفت: بازی خوبی را از خودم به نمایش گذاشتم، درست مانند تیم. ما عالی بازی کردیم. به فارِنسِه (تیمی که برای بقا در این لیگ می‌جنگد) تبریک می‌گویم چون آنها فوتبال بازی کردند و 10 بازیکن را در دفاع نگذاشتند.   

 

مهدی طارمی که این فصل در 46 بازی از رقابت‌های مختلف، آمار 22 گل‌زده و 16 پاس‌گل با پیراهن پورتو را از خود برجای گذاشته، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: ما همگی برای تیم بازی می‌کنیم و فرقی نمی‌کند که در کنار چه کسی بازی کنم. ما برای شخصیت‌مان بازی می‌کنیم و می‌خواهیم در دو بازی پایانی‌مان هم به پیروزی برسیم.

 

با پیروزی اسپورتینگ در هفته ی سی و دوم قهرمانی این تیم در این فصل از بازی ها محرز خواهد شد و پورتو دیگر شانسی برای قهرمانی نخواهد داشت اما اشاره مهدی طارمی به اینکه تیمش باید در دو هفته باقی مانده هم باید برای پیروزی بازی کند نگاه جالب و حرفه ای از سوی این بازیکن ایرانی است.

دیدگاه‌ها