کد خبر : 1756495 | 29 اردیبهشت 1400 ساعت 16:10 | 27.4K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای کادنا سر

زمان اعلام تصمیم نهایی زیدان مشخص شد

روز دوشنبه هفته بعد در ملاقات رودررو بین زیدان و فلورنتینو پرز، مشخص خواهد شد که مرد فرانسوی می ماند یا از رئال جدا خواهد شد.

زمان اعلام تصمیم نهایی زیدان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان هنوز در مورد آینده خود تصمیم نگرفته است. او در نشست خبری پس از بازی با بیلبائو شایعه ترک رئال و اعلام این خبر به بازیکنانش را تکذیب کرد و از باشگاه رئال مادرید هم هیچکس نمی داند که بالاخره سرمربی فرانسوی در مورد آینده به جمع بندی نهایی رسیده است یا خیر.

همه چیز حکایت از این دارد که زیدان پس از بازی با ویارئال که آخرین بازی فصل است، از هدایت رئال کناره گیری خواهد کرد؛ جدای از اینکه در نهایت رئال قهرمان لالیگا شود یا خیر.

 

 

1603270

 

 

شنبه ساعت 20.30 رئال در ورزشگاه دی استفانو میزبان ویارئال است و در نهایت مشخص می شود که قهرمان لالیگا خواهد شد یا خیر. اتلتیکو نیز همان روز میهمان رئال وایادولید است و اگر امتیاز از دست بدهد و رئال بازی خود را پیروز شود، جام به دی استفانو خواهد رفت.

تا قبل از این بازی، طبعا مذاکره ای بین زین الدین زیدان و سران باشگاه صورت نخواهد گرفت. طبق ادعای کادنا سر اما ملاقاتی برای روز دوشنبه بین فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و زیدان برنامه ریزی شده و مربی فرانسوی تصمیم نهایی خود را در مورد ماندن یا جدایی به اطلاع رئیس خواهد رساند.

 

 

1601213

 

 

خواسته رئال ماندن زیدان تحت هر شرایطی است و در این ملاقات به زیزو گفته خواهد شد که باشگاه قاطعانه پشت وی ایستاده و در مورد خریدهای جدید و نیز جداشده های احتمالی نیز اختیار تام خواهد داشت.

در رئال بر این واقفند در فصلی که زیدان با بیش از 60 مصدوم روبرو بوده، به بهترین شکل ممکن توانست تیم را در لیگ قهرمانان و لالیگا حفظ کرده و تا روزهای پایانی صاحب شانس قهرمانی نگاه دارد. تا به این لحظه نیز با گزینه ای برای جانشینی زیدان مذاکرات رسمی صورت نگرفته، به این امید که مرد فرانسوی در نهایت ماندنی شدنش را تایید کند. لازم به ذکر است که از قرارداد زیدان هنوز یک سال دیگر باقیمانده است.

 

دیدگاه‌ها