کد خبر : 1768120 | 24 تیر 1400 ساعت 21:45 | 16.9K بازدید | 5 دیدگاه

کم اعتراض ترین دربی به داور!

تصمیمات علیرضا فغانی در دربی ای که در جریان است قابل نقد است و شاید برخی از تصمیماتی که او در این بازی گرفته اشتباه باشد.

کم اعتراض ترین دربی به داور! 

به گزارش "ورزش سه"، اما این دربی با دربی های پیشین یک وجه تمایز دارد و اینکه کمتر بازیکنان به خاطر هر سوت به داور اعتراض می کنند که به نظر می رسد در لیگ برتر تبدیل به اپیدمی شده و با شدت بیشتری به لیگ های پایین تر سرایت کرده است. میزان اعتراض به داور با وجود اشتباهاتی که رخ می دهد بیش از اندازه است تا جایی که می توان گفت آش بیش از اندازه شور شده است! این البته بیشتر از اینکه به جامعه داوری ضربه بزند به فوتبال باشگاهی ضربه زده است و در سال های اخیر دیدیم در میادین بین المللی هم به فوتبال باشگاهی و ملی ضربه زده است. 

 

اعتراض به داوری جدا از اینکه تمرکز تیم مهاجم را بهم می ریزد موجب ضربه روحی و روانی به داور هم می شود؛ در نتیجه داور هم ممکن است اشتباهاتش در جریان بازی تکرار شود و هر قدر اعتراض به داوری کمتر باشد طبیعتا داور با تمرکز بیشتری در پی قضاوت خواهد بود. فارغ از چرایی این موضوع که بحث در مورد آن در حوصله این مقال نمی گنجد باید گفت دربی ای که در جریان است از نظر اعتراض به داوری یکی از بهترین ها بوده است. طبیعتا به خاطر آن است که سوت در دست علیرضا فغانی است که در فصل اخیر در لیگ برتر استرالیا سوت زده است و آماده می شود یک بار دیگر حضور در جام جهانی را تجربه کند. به امید تکرار چنین بازی های در لیگ برتر از نظر اعتراض اندک به داوری که حوصله تماشاگر را هم سر می برد.

دیدگاه‌ها