کد خبر : 1769271 | 30 تیر 1400 ساعت 00:35 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

مربی ذوب‌آهن: نگران نباشید، می‌مانیم

مربی ذوب‌آهن معتقد است این تیم در لیگ برتر می‌ماند و به لیگ یک نمی‌رود.

مربی ذوب‌آهن: نگران نباشید، می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید محافظت‌کار پس از شکست ذوب‌آهن مقابل نساجی در نشست خبری گفت: شرایط مسابقه مثل یک فینال بود، اما روی یک غافلگیری در شروع بازی گل خوردیم که عکس‌العمل ما در ادامه خوب بود و برگشتیم و موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم. به گل تساوی هم رسیدیم و حتی می‌توانستیم در نیمه اول گل دوم را بزنیم.

 

او ادامه داد: متاسفانه در نیمه دوم روی حرکتی که در تمرینات خیلی کار کرده بودیم و می‌دانستیم نقطه قوت نساجی است، گل خیلی بچه‌گانه‌ای خوردیم و در ادامه با وجود تمام موقعیت‌هایی که ساختیم، به نتیجه نرسیدیم و شکست خوردیم، اما بازی ادامه دارد و باید با قدرت برگردیم تا در دو مسابقه آینده شرایط‌مان را در لیگ برتر تثبیت کنیم.

 

مربی ذوب‌آهن درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: ما باید کیفیت تیم خودمان را بالا ببریم و نتیجه بگیریم. اینکه توانستیم در دیدار قبل با نفت مسجدسلیمان برنده شویم، نشان از عملکرد خوب تیم بود ولی امروز غافلگیر شدیم. ان‌شاالله در دیدارهای آینده به شرایط خوب برگردیم و تماشاگران را از نگرانی دربیاوریم.

 

محافظت‌کار در خصوص قضاوت فغانی ابراز کرد: جایگاه ایشان در داوری مشخص است و نمی‌شود نظر خاصی در این باره داد. قضاوت فغانی مشکل خاصی نداشت.

 

او اضافه کرد: بازیکنان تلاش خود را انجام می‌دهند، اما فوتبال یک ورزش غیرقابل پیش‌بینی است و همین موضوع موجب می‌شود تا بازی‌ها جذاب باشند. درست است که الان ناراحت هستیم ولی بی‌انرژی نیستیم. با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم و باید بچه‌ها از اشتباهات امروز درس بگیرند تا اینگونه گل‌های کودکانه نخوریم و با آرامش خاطر بیشتری کارمان را دنبال کنیم. اینکه گل‌هایی را روی تمریناتی که انجام دادید، دریافت می‌کنید، کارتان سخت می‌شود، اما بچه‌ها جمع می‌شوند و دوباره شرایط ذوب در لیگ برتر تثبیت می‌شود. نگران نباشید.

دیدگاه‌ها