کد خبر : 1773703 | 21 مرداد 1400 ساعت 13:39 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

هنوز درباره همکاری با غلام محمدی تصمیم نگرفتیم

مهر تایید دبیر پای گزینه های سرمربیگری تیم ملی

رییس فدراسیون کشتی به ابهام های مطرح شده در خصوص آینده غلامرضا محمدی در تیم ملی کشتی آزاد پاسخ داد.

مهر تایید دبیر پای گزینه های سرمربیگری تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه دست آزادکاران ایرانی در المپیک توکیو از کسب مدال طلا کوتاه ماند و تیم 6 نفره ایران با دو مدال نقره و برنز به ایران بازگشت، انتقادات زیادی نسبت به عملکرد کادرفنی این تیم مطرح شد. در همین راستا شایعات زیادی در خصوص برکناری غلامرضا محمدی و انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی کشتی آزاد به وجود آمده که رییس فدراسیون کشتی به این شایعات واکنش نشان داد. البته که او در پایان صحبت هایش نام گزینه هایی همچون مجید ترکان، علیرضا رضایی، محسن کاوه و پژمان درستکار را که این روزها مطرح شده، به نوعی تایید کرد.


علیرضا دبیر در این خصوص گفت: من یک تشکر از غلامرضا محمدی می کنم. وی انصافا زحمتش را کشید، هرچند که ایشان قبل از حضور من انتخاب شده بودند و من با ایشان کار را ادامه دادم و وی نیز کارش را منظم ادامه داد. به نظرم در کشتی آزاد مشکل داشتیم و باید آسیب شناسی شود و نظرات کارشناسان را در این مورد می گیرم و در حال حاضر در حال مشورت با نسل های متفاوتی از مربیان، قهرمانان و کارشناسان مطرح کشتی ایران به صورت تلفنی و حضوری هستم.


وی ادامه داد: واقعیت این است که کشتی ما پتانسیل این را دارد که مدال بگیرد و همین تیم شانس کسب 2 مدال طلا داشت و اگر حسن یزدانی طلا می گرفت به غلام محمدی می گفتیم که بهترین مربی دنیا است و اگر امیرحسین زارع خود را باور کرده بود و به دیدار فینال راه می یافت به نظرم می توانست حریف آمریکایی را نیز شکست دهد.


رئیس فدراسیون کشتی در مورد اینکه برای برای رقابت های جهانی نروژ دنبال گزینه سرمربی در کشتی آزاد هستید، اظهار داشت:  هنوز شرایط آقای محمدی را بررسی نکردیم، اما در حال بررسی هستیم و همه چیز در نظرمن است و بنده آدمی نیستم که زود تصمیم بگیرم. معیارهای خودم را دارم و قصد داریم با خود آقای محمدی در دو سه روز آینده جلسه بگذاریم و یادمان نرود که غلامرضا محمدی یک سرمایه در کشتی ایران است. اگر تصمیم بر حضور ایشان بود، به کارشان ادامه می دهند. البته گزارش های آقای کاوه را نیز خواهیم گرفت و مشورت های لازم را را از کارشناسان می گیریم و در مورد این موضوع قبل از آغاز اردوی تیم ملی به جمع بندی خواهیم رسید.


رئیس فدراسیون کشتی در مورد شرایط سرمربیگری تیم ملی هم گفت: سرمربیگری تیم ملی یک سری شاخصه ها دارد و اگر قرار باشد انتخاب کنیم باید مواردی همچون ایجاد نظم و انضباط اردویی، مدیریت بحران و تصمیم گیری در شرایط سخت و ... را در نظر بگیریم. مربیگری با قهرمانی متفاوت است و باید کار را از رده های پایین شروع کنی و به بالا بیایید و به نظر من مجید ترکان، علیرضا رضایی، غلامرضا محمدی، محسن کاوه و پژمان درستکار سرمایه های مربیگری ما هستند.

دیدگاه‌ها