کد خبر : 1773914 | 23 مرداد 1400 ساعت 09:10 | 9.7K بازدید | 2 دیدگاه

آرتتا: لایق شکست مقابل برنتفورد بودیم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال اعتراف کرد که توپچی ها مستحق شکست در ابتدایی فصل مقابل برنتفورد بودند.

آرتتا: لایق شکست مقابل برنتفورد بودیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال این فصل لیگ برتر را نیز ضعیف و با شکست 0-2 مقابل برنتفورد آغاز کرد تا تردیدها در مورد عملکرد این تیم در ادامه فصل و البته جایگاه میکل آرتتا از همین ابتدا آغاز شود. سرمربی جوان آرسنال در مورد ترکیب جوان تیمش در این دیدار و احتمال غیبت پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت در بازی بعدی توضیحاتی ارائه داد.

 

میکل آرتتا گفت: "من ناامید هستم. ما فصل را مقابل حریفی خوب و قدرتمند آغاز کردیم. من فکر نمی کنم ما مستحق نتیجه ای متفاوت از این شکست. برنتفورد با تکیه بر پرتاب های بلند موفق به گلزنی شد و ما به اندازه کافی موفق به رسیدن به محوطه جریمه حریف و خلق موقعیت های گلزنی نشدیم.

 

1634023

 

زدن گل اول باعث امیدواری برنتفورد در ادامه جریان مسابقه شد. با شروع نیمه دوم برنامه داشتیم عملکرد بهتری ارائه دهیم، اما در این شرایط باید ضربات بیشتری به سمت دروازه حریف بزنیم و البته در ادامه دروازه ما روی یک موقعیت ایستگاهی تیم برنتفورد باز شد. بازیکنان جوان ما ترکیب آرسنال در این دیدار با تمام وجود تلاش کرده و هر چه داشتند را در زمین نشان دادند. برخی از بازیکنان برای اولین بار در لیگ برتر انگلیس به میدان رفتند و این خود گویای همه چیز است.

 

غیبت پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت؟ من نمی توانم این موارد را تغییر دهم. ما قبل از بازی نیز می دانستیم این دو بازیکن قادر به حضور در ترکیب نخواهند بود، اما حالا نمی دانم آیا آنها برای بازی بعدی در دسترس خواهند بود یا خیر. در مورد آنچه که می توانم کنترل کنم با تمام شور و اشتیاق خود کار خواهم کرد."

دیدگاه‌ها